מותק בארץ הילדים חנוכה 2022 – כמה יעלה כרטיס להצגת החנוכה החדשה?

מותק בארץ הילדים חנוכה 2022 - כמה יעלה כרטיס להצגת החנוכה החדשה?
מותק בארץ הילדים חנוכה 2022 - כמה יעלה כרטיס להצגת החנוכה החדשה?

כל הפרטים על מופע החנוכה החדש מותק בארץ הילדים עם יובל המבולבל, מיקי, קוגומלו וקופיקו שירוץ בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. כמה יעלו כרטיסים? איפה ניתן לרכוש? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

כוכבי הילדים המוכרים יובל המבולבל ומיקי חוברים יחד עם קוגומלו וקופיקו למופע חנוכה חדש – "מותק בארץ הילדים". זוהי הפקה של יוצרי הפסטיגל שמיועדת עבור ילדים בגיל הרך ומתקיימת כבר 13 שנה ברציפות כשהשנה, גם דמותו של סוניק תצטרף למופע.

עלילת המופע תספר על שלושה חברים סקרנים (מיקי, יובל וקוגומלו) שנפגשים בלונה פארק ואינם מבינים מדוע ישנם חוקים המגבילים אותם. הם מחליטים להמציא חוקים חדשים בארץ דמיונית בשם ארץ הילדים שם הם יוצאים במסע הרפתקאות צבעוני ומשעשע.

את המופע, שירוץ ברחבי הארץ במהלך חופשת החג ובתאריכים רבים לפני ואחרי החג, כתב יובל שם טוב וביים עומר זימרי ועל המוזיקה אחראי חזי שקד. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע ועומדת כעת על מכירה מוקדמת.

מותק בארץ הילדים חנוכה 2022 לוח הופעות

ההצגה תציג הופעות רבות ברחבי הארץ. בין התאריכים 20-25 בדצמבר 2022, תגיע ההצגה להיכל קבוצת שלמה בתל אביב, לאחר מכן תגיע ההצגה להיכל הקונכייה בבאר שבע בין התאריכים 27-28 בדצמבר, אחר כך תגיע ההצגה למרכז הקונגרסים בחיפה בין התאריכים 31/12-4/1 ולבסוף תגיע ההצגה להיכל הפיס ארנה ב-8 בינואר 2023.

ההצגה מותק בארץ הילדים – מחירים וכרטיסים

מחיר הכרטיסים למופע מותק בארץ הילדים עומד כעת במחיר הנחה מוקדמת כל 149 ש"ח לאדם כשמכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים קופת ת"א.

הנחות, הטבות ומבצעים

לקוחות כרטיס האשראי אמריקן אקספרס יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-49 ש"ח בלבד ולקוחות פליי קארד של אלעל יוכלו לרכוש כרטיס תמורת 99 נקודות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק