מועדון התרבות של ההסתדרות ישדר הופעות בחינם של מיטב אמני ישראל

מועדון התרבות של ההסתדרות ישדר הופעות בחינם של מיטב אמני ישראל
מועדון התרבות של ההסתדרות ישדר הופעות בחינם של מיטב אמני ישראל

ריטה, עמיר בניון, אפרת גוש, נונו, תמיר גרינברג, אליעד, להקת שלווה ועוד רשימה ארוכה של אמנים תיקח חלק במיזם החדש "נצחון הרוח" של ההסתדרות במסגרתו ישודרו עשרות מופעי לייב בחינם של מיטב האמנים. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאור מלחמת "חרבות ברזל", מועדון התרבות של ההסתדרות הישראלית יציג החל מתחילת שבוע הבא (יום א') סדרה של מופעים בשידור בלייב ללא תשלום של מיטב אמני ישראל. בעמוד הבא תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא של כל השידורים.

הפרוייקט החדש של ההסתדרות ייקרא "נצחון הרוח" והמופעים יחולקו לארבעה סוגים כאשר בשעות הבוקר ישודרו מופעים לגמלאים, בשעות אחה"צ מופעי ילדים, בכל יום בשעה 19:00 בערב ישודר המופע המרכזי ובשעות הלילה מופע לילי. הפרוייקט יתקיים בין התאריכים 22/10 ועד ה-2/11.

אילו אמנים יופיעו בפרוייקט "נצחון הרוח" של ההסתדרות?

רשימת האמנים שתיקח חלק במופעים השונים כולל את השמות הבאים: ריטה, שמעון בוסקילה, נונו, עמיר בניון, אפרת גוש, אוהד חיטמן ,תמיר גרינברג, שמעון בוסקילה, להקת שלוה, אליעד, ירמי קפלן, דני רובס, גלית גיאת, איציק קלה, מיקי גבריאלוב, בעז שערבי, אבי גרייניק, ישי לוי, אביבה אבידן, סגיב כהן, אריק ברמן, אביבה אבידן, האחיות כרקוקלי, כוכבי הילדים מיקי והדוד חיים, ועוד.

לוח הופעות

תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא של כל האמנים באתר הרשמי של ההסתדרות בעמוד הבא.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק