מוזיאון הטבע תל אביב ייפתח ללא תשלום החל מה-30 באוקטובר 2023

מוזיאון הטבע תל אביב ייפתח ללא תשלום החל מה-30 באוקטובר 2023
מוזיאון הטבע תל אביב ייפתח ללא תשלום החל מה-30 באוקטובר 2023

לרגל המצב, מוזיאון הטבע תל אביב ייפתח את שעריו ללא תשלום החל מה-30/10/2023 למשך שבועיים. הנה כל הפרטים.

לצד מוסדות תרבות ואמנות רבים בישראל שנערכים למצב החדש בישראל בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט – אוניברסיטת תל אביב ייפתח את שעריו לקהל הרחב ללא תשלום החל ממחר (30 באוקטובר 2023) למשך שבועיים.

למרות שהכניסה חינם, נדרשת הזמנה ואישור מראש באתר הרשמי של המוזיאון, זאת, בשל הנחיות פיקוד העורף החדשות. המוזיאון יהיה פתוח בימי שני עד חמישי ושבת בשעות 10:00 – 16:00, ובימי שישי בשעות 10:00 – 14:00. כמו כן, המוזיאון מציע פעילויות של מדריכי המוזיאון שיגיעו למרכזי מפונים מהדרום ומהצפון. ניתן למצוא פרטים נוספים על כך בעמוד הבא.

מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט הוא מוזיאון טבע הממוקם באוניברסיטת תל אביב. המוזיאון מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל, וכן עוסק בנושאים של סביבה, שימור טבע וקיימות. המוזיאון נוסד בשנת 1926 על ידי פרופסור יהודה לייב שטיינהרדט, שהיה חוקר טבע ידוע. המוזיאון עבר למשכנו הנוכחי, שנבנה על ידי משרד האדריכלים "קימל אשכולות", בשנת 2019.

אוספי המוזיאון כוללים כחמישה מיליון פריטים, המתעדים את עולם הטבע באזור ישראל והמזרח התיכון לאורך אלפי שנים. האוספים כוללים צמחים, בעלי חיים, מאובנים, אבנים וקריסטלים. המוזיאון מציע מגוון תערוכות ופעילויות חינוכיות, המותאמות לקהל הרחב, לילדים ולמשפחות.

בין התערוכות המוצגות במוזיאון:

  • "מימי המזרח התיכון" – תערוכה המציגה את מגוון החיים הימיים באזור.
  • "ממלכת החיות" – תערוכה המציגה את מגוון בעלי החיים החיים בישראל.
  • "עולם הצומח" – תערוכה המציגה את מגוון הצמחים הגדלים בישראל.
  • "האוצרות האבודים של ארץ ישראל" – תערוכה המציגה מאובנים ופריטים ארכיאולוגיים מהתקופה הפרהיסטורית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק