ישי ריבו מופע סליחות בריכת הסולטן וקיסריה 2023 – כרטיסים וכל הפרטים!

ישי ריבו מופע סליחות בריכת הסולטן וקיסריה 2023 - כרטיסים וכל הפרטים!
ישי ריבו מופע סליחות בריכת הסולטן וקיסריה 2023 - כרטיסים וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על מופע הסליחות "אלול" של ישי ריבו בחודש ספטמבר 2023 – איפה ומתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הזמר המצליח ישי ריבו מציג את המופע "אלול" – מופע סליחות גדול שיתקיים בחודש ספטמבר 2023 הקרוב בבריכת הסולטן בירושלים ובאמפי קיסריה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעות כולל פרטים על מכירת הכרטיסים.

ריבו מקיים את סדרת הופעות אלול כבר כמה שנים וזוכה בהן להצלחה גדולה. במופע, מבצע שירים, פיוטים ותפילות ממגוון עדות ישראל – ספרד ואשכנז, פיוט מרוקאי והרב קרליבך ואף מעלה אורחים להופעות. השנה, יציג ריבו 2 מופעי סליחות גדולים שיתקיימו בבריכת הסולטן בירושלים ב-13 בספטמבר 2023 ובאמפי קיסריה ב-20 לספטמבר 2023 שם גם יארח את הזמר ברי סחרוף.

להופעות האלו יגיע ריבו לאחר שיופיע באולם מדיסון סקוור גארדן המפורסם בניו יורק ויהפוך להיות האמן הישראלי הראשון שהופיע באולם זה.

ישי ריבו מופע סליחות אלול – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעות של ישי ריבו בבריכת הסולטן ובאמפי קיסריה נפתחה ונמצאת בעיצומה. המכירה מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים קופת ת"א כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 169 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-269 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחה או מבצע כלשהו למופעים אלו. נמשיך לעקוב מקרוב ונעדכן בכל מידע חדש בדף הפייסבוק שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק