יעקב שוואקי לייב פארק 2019 – כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

יעקב שוואקי בלייב פארק 2019 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?
יעקב שוואקי בלייב פארק 2019 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

כוכב הזמר החסידי יעקב שוואקי מגיע להופעה גדולה בלייב פארק 2019 בה הוא יבצע את מיטב להיטיו הגדולים והמוכרים. ההופעה תתקיים ב-28 באוגוסט 2019 בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים: החל מ-124 ש"ח.

יחד עם זמרים חסידיים ידועים כמו אברהם פריד או מרדכי בן דוד, גם יעקב שוואקי נחשב לכוכב במוסיקה החסידית והוא אחראי לשורת להיטים גדולה מאוד שהצליחה אף לחרוג מגבולות הז'אנר של הקהל החסידי ולהגיע לקהל חילוני גדול. להיטים כמו "והיא שעמדה", "מאמין בניסים" או "עת רקוד".

להיטיו הרבים של שוואקי זוכים למיליוני השמעות ביוטיוב וברשתות החברתיות והוא הזמר החסידי הראשון שסגר הופעות גדולות בקיסריה, היכל נוקיה, ארנה בירושלים ועתה הוא מגיע גם לכבוש את אמפי לייב פארק בראשון לציון בה הוא יבצע את כל שיריו הגדולים כולל להיטים חדשים מהאלבום האחרון והחדש שלו "Musica".

כרטיסים ליעקב שוואקי בלייב פארק – מה יהיו המחירים והיכן קונים?

מכירת הכרטיסים להופעה של שוואקי בלייב פארק באוגוסט 2019 נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-124 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיעים עד ל-285 ש"ח לכרטיס. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות אתר זאפה כאן.

הנה אחד מהשירים החדשים של שוואקי מהאלבום החדש "I Am Alive":

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק