יוסי בנאי ותזמורת המהפכה – כרטיסים ולוח הופעות 2024

יוסי בנאי ותזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות
יוסי בנאי ותזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות. צילום: אילן בשור

כל הפרטים על המופע המצליח של תזמורת המהפכה יוסי בנאי ותזמורת המהפכה שחוזר לבימות ויתקיים בחודשים הקרובים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ב-2024. אז כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

תזמורת המהפכה שוב תציג את אחד המופעים המצליחים ביותר שלה –  "יוסי בנאי ותזמורת המהפכה" שמציג פרשנות ייחודית לשירים והמערכונים הגדולים של יוסי בנאי בשילוב קטעי וידאו נדירים ועם אורחים כמו רבקה מיכאלי, אניה בוקשטיין, אבי גרייניק ועוד. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופע כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

יוסי בנאי ותזמורת המהפכה לוח הופעות 2024

המופע יוסי בנאי ותזמורת המהפכה ולתזמורת יתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש מרץ 2024 ובמקומות נוספים. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

יוסי בנאי ותזמורת המהפכה – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-166 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיע עד ל-226 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות המופע "יוסי בנאי ותזמורת המהפכה"

המופע "יוסי בנאי ותזמורת המהפכה" הוא מופע ייחודי של תזמורת המהפכה שנוהגת להציג פרשנות וזווית מוסיקלית ייחודית על אמני ענק מהקלאסיקה של התרבות הישראלית. במופע זה, שמה התזמורת זרקור על יוסי בנאי – אחד מהאמנים הגדולים והמשפיעים ביותר על התרבות הישראלית.

המופע יציג עיבודים מיוחדים של התזמורת לשיריו ולמערכונים הגדולים ביותר של בנאי שישולבו עם קטעי וידאו מקוריים ונדירים. המופע יציג שירים של בנאי מכל התקופות בחייו – החל מלהקת הנח"ל ועד לאלבומו האחרון. על העיבודים והלחנים יהיה אחראי אמיר לקנר.

כמו כן, התזמורת תארח במופע זה את רבקה מיכאלי ואניה בוקשטיין/עדי כהן (במופע בהרצליה) ואניה בוקשטיין/אבי גרייניק (במופע בתל אביב).

הנחות ומבצעים

המחירים הנ"ל הם כרגע המחירים הזולים ביותר שמצאנו. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל מידע חדש בנוגע להנחות או כרטיסים מוזלים למופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק