יבגני קיסין בישראל 2021 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים על הקונצרט

יבגני קיסין בישראל 2021 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים על הקונצרט
יבגני קיסין בישראל 2021 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים על הקונצרט. צילום: דן פורגס

הפסנתרן יבגני קיסין יופיע בישראל בבנייני האומה בירושלים ב-7 באוקטובר 2021. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה אפשר לרכוש? אתר קצת תרבות מביא לכם את כל הפרטים על הקונצרט של אחד הפסנתרנים המובילים בעולם.

הפסנתרן הידוע הרוסי/יהודי יבגני קיסין יחזור לישראל ויציג הופעת רסיטל גדולה ומושקעת בבנייני האומה בירושלים בחודש אוקטובר 2021 הקרוב. מכירת הכרטיסים להופעה כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל פרטים על רכישת הכרטיסים.

יבגני קיסין נחשב כיום לאחד הפסנתרנים הקלאסיים הבולטים והטובים ביותר ומחזיק בקריירה מפוארת ומרשימה של קונצרטים גדולים באולמות המפוארים ביותר ברחבי העולם וביקוש רב בקרב הקהל בכל רחבי העולם. קיסין מופיע באופן קבע יחד עם התזמורות המובילות בעולם תחת המנצחים המפורסמים והטובים ביותר.

פרשנותו הייחודית לפסנתר וליצירות הביאה לקיסין פופולריות גדולה בקרב מאזיני המוזיקה הקלאסית ולביקושים גדולים בכל מקום אליו הוא מגיע להופיע, כולל ישראל. בהופעה הקרובה בישראל, יבצע יבגני קיסין יצירות מאת שופן, מוצרט, באך, בטהובן ועוד.

כרטיסים להופעה של יבגני קיסין בישראל 2021

מכירת הכרטיסים להופעה של יבגני קיסין בישראל נפתחה ומתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 286 ש"ח. ההופעה תתקיים באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים ביום ה' ה-7 באוקטובר 2021 בשעה 20:00.

מה בתוכנית?

תוכנית הקונצרט של יבגני קיסין בישראל 2021 תכלול את היצירות הבאות:

באך-טאוסיג טוקטה ופוגה ברה מינור, רי"ב 565
מוצרט אדאג'ו בסי מינור, ק' 540
בטהובן סונטה מס' 31 בלה במול מז'ור, אופ' 110
שופן שבע מזורקות
שופן אנדנטה ספינאטו וגראנד פולונז בריאנט

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק