ההצגה "חופשה בדובאי" – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2021

ההצגה "חופשה בדובאי" - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2021
ההצגה "חופשה בדובאי" - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2021. צילום יוסי צבקר

אוולין הגואל, אלברט אילוז ועדנה בלילוס ישתתפו בהצגה החדשה "חופשה בדובאי". במה בדיוק מדובר? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון הקומדיה יעלה בקרוב ברחבי הארץ את ההצגה החדשה "חופשה בדובאי" – קומדיה חדשה שכתב אפי כהן בכיכובם של אוולין הגואל, אלברט אילוז ועדנה בלילוס. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על לוח הצגות מעודכן ל-2021 ופרטים על רכישת כרטיסים והנחות.

ההצגה "חופשה בדובאי" היא קומדיה שנולדה עקב הפופולריות הרבה בקרב הישראלים לאחר הסכמי השלום (הסכמי אברהם) בין ישראל לבין איחוד האמירויות. את ההצגה כתב אפי כהן ומביים אודי גוטשלק ומשחקים בה בין היתר אוולין הגואל, אלברט אילוז ועדנה בלילוס.

עלילת ההצגה מספרת על זוג ישראלי שהחליט להחליף את החופשה באיסטנבול בחופשה בדובאי – היעד החדש והמדובר, ופוגש שם במלון בתיירת ישראלית שנסעה לבדה. משם מתפתחת שרשרת של סיטואציות קומיות בהן כל טעות אפשרית נעשית.

ההצגה חופשה בדובאי לוח הצגות 2021

ההצגה תחל לרוץ באולמות השונים ברחבי הארץ החל מה-29 ביוני 2021 בערים רבות. הנה לוח ההצגות של ההצגה חופשה בדובאי לתקופה הקרובה:

29.6 רנה חדרה
2.7 הבמה גני תקווה
17.7 אולם מופ"ת ,ראשון לציון
23.7 כפר סבא אודיטוריום
29.7 היכלי התרבות נתניה

כרטיסים להצגה חופשה בדובאי

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-125 ש"ח לאדם.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו מידע על הנחות בשלב זה. אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים נוספים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

משתתפים

מחזה: אפי כהן
במאי: אודי גוטשלק
עיצוב תפאורה תלבושות ואביזרים: דפנה פרץ
עריכה מוזיקלית: אפי שושני
עיצוב תאורה: אורי מורג
ע. במאי: כרמית חלק
מפיקה: מרים עציוני

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק