להקת וולפמאדר Wolfmother בישראל 2019 – כמה יעלו הכרטיסים?

להקת וולפמאדר Wolfmother בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים?
להקת וולפמאדר Wolfmother בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים?

עוד לא הספקנו לבשר על ההופעה של דרים ת'יאטר בישראל ב-2019, ועתה אנו מתבשרים גם על הגעתה של להקת וולפמאדר (Wolfmother) האוסטרלית לישראל וזה יקרה גם כן בחודש יולי הקרוב במועדון הבארבי בתל אביב.

וולפמאדר הם הרכב רוק קלאסי בועט שזוכה להצלחה גדולה בשנים האחרונות. הלהקה פרצה לתודעה עם הוצאת אלבומה הראשון ב-2005 שחשף כמה להיטים גדולים כמו "Thief" או "Woman" שאף הביא ללהקה זכייה בפרס הגראמי הנחשק.

הלהקה, שהוקמה ע"י הזמר והגיטריסט אנדרו סטוקדייל, הבסיסט והקלידן כריס רוס והמתופף מיילס הסקט ב-2004, עברה הרבה שינויים וגלגולים רבים מאז הקמתה כאשר רק סטוקדייל, נותר החבר המקורי היחיד בהרכב.

מאז תחילת פעילותה ועד היום, הספיקה הלהקה להופיע ברחבי העולם ובפסטיבלי הרוק החשובים ביותר כגון לולה פלוזה, קואצ'לה ואחרים ואף זכתה לחמם הופעות ענק כמו גאנס אנד רוזס או AC/DC. את ההופעה שם וולפמאדר בבארבי, תחמם להקת אלקטריק זו הישראלית.

וולפמאדר בישראל 2019 – כמה עולים כרטיסים?

ההופעה של Wolfmother בישראל תתקיים ב-14 ביולי 2019 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים המלא יעמוד על 249 ש"ח אך כעת הם נמכרים בהנחת מכירה מוקדמת לזמן מוגבל והם עומדים על 219 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק