התזמורת הסימפונית ירושלים – קונצרטים, כרטיסים ולוח הופעות

התזמורת הסימפונית ירושלים - קונצרטים, כרטיסים ולוח הופעות
התזמורת הסימפונית ירושלים - קונצרטים, כרטיסים ולוח הופעות

מחפשים לראות קונצרט של התזמורת הסימפונית ירושלים? בעמוד הבא תוכלו למצוא לוח קונצרטים עדכני של הלהקה ומידע על רכישת כרטיסים לכל ההופעות.

התזמורת הסימפונית ירושלים (לשעבר תזמורת רשות השידור) מגיעה לעונה חדשה עם מגוון רחב של קונצרטים חדשים בהשתתפות אורחים חשובים מישראל ומחו"ל. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על הקונצרטים החדשים של התזמורת, למצוא את לוח ההופעות העדכני ולקבל מידע על מכירת הכרטיסים.

התזמורת הסימפונית ירושלים – לוח הופעות

להלן לוח ההופעות של התזמורת הסימפונית ירושלים לחודשים הקרובים בכל רחבי הארץ:

כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים לקונצרטים של התזמורת הסימפונית ירושלים משתנים בהתאם לסוג הקונצרט, סוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. תוכלו לרוכש כרטיסים לקונצרטים של הלהקה באמצעות האתר הבא.

אודות התזמורת הסימפונית ירושלים

התזמורת הסימפונית ירושלים שכונתה בעבר תזמורת רשות השידור, היא התזמורת הבכירה של ירושלים, ואחת התזמורות הגדולות והפעילות בישראל. התזמורת הוקמה עוד בשנות ה-30 של המאה הקודמת.

מדי עונה, מציגה התזמורת עשרות קונצרטים בגיוון רחב של סגנונות ועם התאמה לקהלים שונים, כולל קונצרטים המותאמים למשפחות עם ילדים. באופן קבוע, מבצעת התזמורת יצירות של מיטב המלחינים הגדולים בכל הזמנים ועושה זאת פעמים רבות בהשתתפות אורחים חשובים ונכבדים מהארץ ומהעולם.

מנהלה המוזיקלי של התזמורת היום הוא סטיבן סולאן והוא מנהלה האמנותי השמיני של התזמורת מאז הוקמה. התזמורת מרבה להופיע בתיאטרון ירושלים את מציגה קונצרטים באולמות רבים בכל רחבי הארץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק