הפילהרמונית הצעירה בסדרת קונצרטים עם להב שני – כרטיסים ולוח הופעות

הפילהרמונית הצעירה בסדרת קונצרטים עם להב שני - כרטיסים ולוח הופעות
הפילהרמונית הצעירה בסדרת קונצרטים עם להב שני - כרטיסים ולוח הופעות

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה הפועלת בניהולו של המרכז למוסיקה ירושלים, תציג גם בקיץ הקרוב את קונצרטי הקיץ החגיגיים שלה ותציג במהלך יולי 2019 הקרוב, 3 קונצרטים יחד עם המנצח להב שני שכזכור, החל משנת 2020 יהיה המנצח הראשי ומנהלה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

בתוכנית השנה, תציג התזמורת הצעירה תוכנית מעניינת ומגוונת הכוללת את הסימפוניה הראשונה של ברהמס, את הפרק הראשון של הקונצ'רטו לפסנתר ברה מינור של באך (בנגינתו בפסנתר של שני) וגם פרקים מאת היצירה "רומיאו ויוליה" של המלחין הרוסי פרוקופייב.

לוח הופעות ומחירי כרטיסים לקונצרטים של הפילהרמונית הצעירה עם להב שני

3 הקונצרטים של התזמורת הפילהרמונית יתקיימו בחודש יולי 2019 בתל אביב, חיפה וירושלים. הקונצרט הראשון יתקיים ב-17 ביולי במרכז קריגר לאומנות הבמה בחיפה, השני יתקיים ב-18 ביולי בתיאטרון ירושלים והקונצרט השלישי יתקיים יום למחרת ב-19 ביולי 2019 בהיכל התרבות בתל אביב.

מחירי הכרטיסים לקונצרטים ינועו בין 131 ל-151 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת אונליין באמצעות העמוד הבא.

להלן לוח ההופעות העדכני של הפילהרמונית הצעירה עם להב שני ביולי 2019:

חיפה מרכז קריגר לאמנויות הבמה 38 כרטיסים
151 ₪
רכישת כרטיסים
ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה – אולם שרובר 82 כרטיסים
151 ₪
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפו היכל התרבות תל אביב 48 כרטיסים
131 – 151 ₪
רכישת כרטיסים

התזמורת הפילהרמונית הצעירה מונה 100 נגנים מובחרים בין הגילאים 14-18, אשר נבחרים בקפידה לתזמורת מכל רחבי הארץ. בעשור האחרון העמידה התזמורת למעלה מ- 800 בוגרים, מוסיקאים מצטיינים, שממלאים תפקידי מפתח בקהילת המוסיקה הקלאסית בישראל, ובעולם.

להב שני, בן ה-29, הוא מוזיקאי מצטיין ומחונן שנבחר להחליף את זובין מהטה בתפקיד מנהלה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית החל משנת 2020. בינתיים, משמש שני כמנצח ראשי ומנהל אומנותי של התזמורת הפילהרמונית של רוטרדם בהולנד.

סדרת הקונצרטים החדשה של הפילהרמונית הצעירה עם להב שני היא רק חלק קטן מקונצרטים ומופעי אופרה מומלצים שיגיעו אלינו ב-2019.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק