המחזמר שיער הבימה – כל הפרטים על המחזמר החדש

המחזמר שיער הבימה - כל הפרטים על המחזמר החדש
המחזמר שיער הבימה - כל הפרטים על המחזמר החדש

כל מה שרציתם לדעת על המחזמר החדש של הבימה שיער שיעלה ככל הנראה במהלך אמצע 2023 במסגרת העונה החדשה של התיאטרון. אלה לי להב כבר בפנים. מי עוד? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון הבימה ממשיך עם ההכנות לעונת ההצגות החדשה שלו ל-2023 ועובד בימים אלו על המחזמר החדש והמדובר "שיער" שצפוי לעלות במהלך יוני 2023 בתיאטרון.

מדובר על עיבוד חדש למחזמר הנחשב לאחד המצליחים והידועים בעולם כשהפעם הבמאי שיופקד על העיבוד החדש של הבימה הוא הבמאי עידו רוזנברג שאחראי על הצלחות גדולות בתיאטרון הישראלי כמו לעבור את הקיר או אפס ביחסי אנוש.

המחזמר שיער כבר זכה לכמה וכמה גרסאות ישראליות בעבר הלא רחוק כמו למשל זו של תיאטרון הקאמרי ב-2015 שבויימה ע"י משה קפטן וכיכבו בה עוז זהבי וחן אמסלם. שיער באופן כללי הוא אחד ממחזות הזמר הידועים והמצליחים בכל הזמנים שמאז הצגות הבכורה ב-1967 זכה למספר עצום של גרסאות ועיבודים בכל רחבי העולם.

המחזמר שיער הבימה – מי השחקנים שישתתפו במחזמר?

כאמור, בהבימה עובדים בימים אלו על אודישנים נרחבים לתפקידים השונים במחזמר ולאחריהם יחלו בחזרות לקראת עלייתו באמצע השנה הבאה. בינתיים על פי פרסומים שונים, דווח כי אחת השחקניות הראשיות במחזמר תהיה הזמרת אלי לי להב שזאת תהיה הופעתה הראשונה כשחקנית בתיאטרון.

בזמן הקרוב צפויים להתפרסם שמות משתתפים נוספים במחזמר החדש ואנו נמשיך לעדכן ולדווח בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו כאן

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק