המחזמר מטילדה בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

המחזמר מטילדה בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
המחזמר מטילדה בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על המחזמר מטילדה שיגיע לישראל בהפקה המקורית לסדרת הופעות בחודש אוגוסט 2023. מתי ואיפה תוכלו לראות? כמה עולים כרטיסים? מאיפה קונים? ומה עם הנחות ומבצעים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

המחזמר הידוע מהווסט אנד בלונדון מטילדה (Matilda) יגיע לישראל לסדרת הופעות בקיץ 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר המדובר עם מידע מפורט על רכישת כרטיסים, לוח הופעות מסודר, הנחות ועוד.

המחזמר מטילדה הוא אחד ממחזות הזמר הפופולריים והמצליחים ביותר בווסט אנד בלונדון ורץ שם כבר שנים בהצלחה רבה. המחזמר יגיע לישראל בהפקה המלאה עם כל השחקנים והמשתתפים המקוריים יחד עם התפאורה והתלבושות ובניצוחו של כריסטופר נייטינג'ייל שינצח על תזמורת מלאה.

המחזמר מבוסס על ספר הילדים המצליח מ-1988 המספר על קורות חייה של ילדה בת 5 חכמה ומתוחכמת עם דמיון מפותח. המחזמר עלה לראשונה ב-2011 בלונדון וזכה להצלחה עצומה ונחשב עד היום לאחד ממחזות הזמר המצליחים בכל הזמנים.

מתי זה יקרה ואיפה?

המחזמר מטילידה יופיע כאן בישראל בין התאריכים 7 עד ה-15 באוגוסט 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

כרטיסים למחזמר מטילדה בישראל  – כמה עולים הכרטיסים? ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כשניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים יחולקו ל-6 רמות מחיר שהם מתחילים ב-199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-499 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

הנחות ומבצעים

לקוחות כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס, פליי קארד, גודיז, ישראכרט, מקס ופועלים וונדרס יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה או בהטבה. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק