האבולוציה של המינים תיאטרון חיפה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022

האבולוציה של המינים תיאטרון חיפה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022
האבולוציה של המינים תיאטרון חיפה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022. צילום: אילן בשור

תיאטרון חיפה מעלה את ההצגה החדשה "האבולוציה של המינים" בכיכובם של ירון ברובינסקי, ישי גולן ועוד. מה יעלו כרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? כל הפרטים.

תיאטרון חיפה הוותיק, מעלה בימים אלו את ההצגה " האבולוציה של המינים" בה משתתפים ירון ברובינסקי, ישי גולן, מעין וינשטוק וענת מגן-שבו. בעמוד זה, אספנו לכם את כל המידע על ההצגה לרבות פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני ל-2022.

האבולוציה של המינים – כרטיסים ולוח הצגות 2022

מכירת הכרטיסים להצגה האבולוציה של המינים כבר נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 86 ש"ח. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

אודות ההצגה האבולוציה של המינים

את ההצגה האבולוציה של המינים יצר יורם זקס וביים אלון אופיר והיא עוסקת ביחסים בין ארבע דמויות שמחפשים ריגושים וגיוונים לחייהם. זוהי למעשה קומדיה רומנטית המתובלת בכתיבה הומוריסטית. המחזה עלה לראשונה במסגרת פסטיבל מקור של תיאטרון חיפה וכעת הפך להצגה רשמית ברפרטואר של התיאטרון שיעלה לא מעט הצגות חדשות העונה כמו למשל המחזמר התחנה ועוד.

הנחות וכרטיסים מוזלים

מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בו אנו מעדכנים בזמן אמת כל מידע חדש על הנחות ומבצעים לכרטיסים לכל ההצגות בישראל.

ביקורות

ההצגה זכתה לביקורות מעורבות בתקשורת הישראלית. השחקנית ענת מגן גרפה שבחים רבים על משחקה בהצגה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק