תיאטרון חיפה – לוח הצגות, כרטיסים והנחות

תיאטרון חיפה - לוח הצגות, כרטיסים והנחות
תיאטרון חיפה - לוח הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בתיאטרון חיפה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ל-2024 של תיאטרון חיפה כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

תיאטרון חיפה לוח הופעות הצגות 2024 והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני ל-2024 של תיאטרון חיפה בחודשים הקרובים:

תיאטרון חיפה כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לתיאטרון חיפה באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

תיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה הוא התיאטרון הבכיר בחיפה ובאיזור הצפון בכלל ואחראי על הצגות מצליחות ובכירות בעולם התיאטרון הישראלי כשהוא מציג באופן קבוע הצגות של כל בתי התיאטרון המובילים בישראל לצד הפקות מקור עצמאיות או בשיתוף פעולה עם תיאטראות נוספים בישראל.

תיאטרון חיפה הוא למעשה התיאטרון העירוני הראשון בישראל והוקם עוד בשנת 1961 כשההצגה "אילוף הסוררת" עלתה ביום פתיחתו. מאז, העלה התיאטרון הצגות רבות שחלקם זכו להצלחה גדולה ביותר והוצגו בכל רחבי הארץ. בין ההצגות של התיאטרון שרצות בימים אלו תוכלו למצוא את "הקומיקאים" של מוני מושונוב ושלמה בראבא, את מופע הבידור "מי מפחד מחנה לסלאו" או את ההצגה "הנשים של ג'ייק".

התיאטרון מציג גם באופן קבוע הצגות ילדים מצליחות, מופעי סטנד אפ ואירועי תרבות ובידור שונים מכל הסגנונות. המקום זוכה להצלחה גדולה מאוד בקרב תושבי חיפה והצפון וזכה בציון גולשים גבוה בקרב משתמשי גוגל.

תיאטרון חיפה – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של תיאטרון חיפה היא חניון-פבזנר 25, פבזנר 50, חיפה ומספר הטלפון של המקום הוא 04-860-0500.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק