דבק: שלמה ארצי בשיר חדש על הקורונה: צפו בקליפ

דבק: שלמה ארצי בשיר חדש על הקורונה: צפו בקליפ
דבק: שלמה ארצי בשיר חדש על הקורונה: צפו בקליפ

הזמר שלמה ארצי, משחרר הבוקר סינגל חדש וטרי עליו עבד בתקופה האחרונה שיהיה חלק מאלבום חדש שצפוי לצאת ממש בקרוב, ב-1 במרץ 2021. את השיר החדש, העונה לשם "דבק", כתב והלחין ארצי בעצמו אך על ההפקה המוזיקלית אחראי דוד טסה שהפיק לארצי את רוב האלבום החדש.

עקב המצב החדש שנכפה על כולנו, השיר החדש ולמעשה כל האלבום החדש של ארצי, נכתב והופק כולו באמצעות הודעות סמס, שיחות וידאו והודעות קוליות. השיר מלווה גם בקליפ שביים וערך ירון שילון.

צפו גם אתם בקליפ לשיר דבק של שלמה ארצי שעלה בשעה האחרונה ביוטיוב:

וזה מה שכתב ארצי על השיר החדש:

"… ועכשיו אני מגיע ל"דבק" שהוא שיר חדש שנוציא בשבוע הבא לאוויר הרדיואים והספוטיפאים . דבק , כי הוא מדבר על מה שהדביק אותנו יחד לטוב ורע בזמנים המוטרפים האלה. כלומר דבק ההישרדות והחסד. ומבחינתי להוציא לאור שיר שעשינו בתנאים בלתי אפשריים כמעט בימי הקורונה, משמעותו להפיח תיקווה בחיים שנסגרו ובמיוחד עם דודו טסה שהפיק אותו באהבה ומסירות במשך חצי שנה אינטנסיבית. הצלחנו להתגבר ביחד על המרחק הפיסי כשעבדנו בשלט רחוק, הוא באולפנו ואני סגור מהבית. אז בטח שאני נרגש, איך לא? הרי את השיר הראשון חיי הוצאתי בשנת 1970, כשכבר הגיעו אמנם לירח, אבל בשבילי זה היה כמו נעיצת סיכה בבלון או עליה לתורה, או לידת ילד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק