מופע המחול גרסת הבמאי מאת רמי באר – כרטיסים, לוח הופעות והנחות!

מופע המחול גרסת הבמאי מאת רמי באר - כרטיסים, לוח הופעות והנחות!
מופע המחול גרסת הבמאי מאת רמי באר - כרטיסים, לוח הופעות והנחות! צילום: באדיבות האופרה הישראלית

כל הפרטים על מופע המחול החדש והמדובר "גרסת הבמאי" מאת רמי באר שיגיע למשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ב-4 באוקטובר 2023. במה בדיוק מדובר? כמה עולים כרטיסים? ואיך קונים?

הכוריאוגרף המוערך רמי באר, מנהלה האמנותי של להקת המחול הקיבוצית, עולה עם מופע מחול חדש ומסקרן העונה לשם "גרסת הבמאי מאת רמי באר". המופע, שכבר הספיק להציג כמה הופעות, זכה לביקורות מהללות בקרב המבקרים. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

 גרסת הבמאי מאת רמי באר – לוח הופעות 2023

מופע המחול החדש גרסת הבמאי של רמי באר יציג כמה תאריכים שיתקיימו במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

גרסת הבמאי רמי באר כרטיסים – מה המחירים?

מכירת הכרטיסים למופע החדש נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 171 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיע עד ל-226 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר במיקום הטוב ביותר באולם. משך המופע הוא כשעה.

אודות מופע המחול של רמי באר גרסת הבמאי

מדובר מופע חדש ובלעדי המציג יצירה דינמית ומבעבעת הקושרת את העבר, ההווה והעתיד באמצעות פירוק מרכיבים ורצפים, ומציגה פרשנות חדשה ונקודת מבט רעננה, המשנה את מי ואת מה שמתרחש סביבה.

המופע כבר הספיק לעלות בכמה הזדמנויות והצליח לסחוף אחריו את המבקרים באתר "הבמה", "גלובס" ומקורות נוספים שהעניקו למופע ביקורות חיוביות ומשבחות.

אודות רמי באר

רמי באר הוא אחד הכוריאוגרפים הבכירים והמוערכים ביותר בישראל. באר הוא מנהלה של להקת המחול הקיבוצית הידועה וזכה בפרס מפעל חיים ובפרס רוזנבלום. ב-1980 הצטרף באר אל להקת המחול הקיבוצית כרקדן, לאחר מכן ככוריאוגרף וכיום הוא משמש כמנהלה האמנותי של הלהקה.

עבודות ויצירות רבות שכתב זכו להצלחה גדולה ואף בינלאומית כמו למשל היצירה "תזזית" שהוזמנה ע"י הבלט ההונגרי או היצירות "Loops" ואת "Homeless" שהוזמנו ע"י התיאטרון הדני החדש ועוד יצירות רבות שבוצעו ברחבי העולם.

באר נחשב לכוריאוגרף חדשני ופורץ דרך ומציג באופן קבוע זוויות חדשות על עולם המחול באמצעות דימויים בימתיים וקומפוזיציות יוצאות דופן.

מבצעים והנחות

לא מצאנו בשלב זה הנחות או מבצעים המציעים כרטיסים מוזלים במחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק