בניה ברבי היכל מנורה 26/10/2023 – כרטיסים וכל הפרטים על ההופעה!

בניה ברבי היכל מנורה 26/10/2023 - כרטיסים וכל הפרטים על ההופעה!
בניה ברבי היכל מנורה 26/10/2023 - כרטיסים וכל הפרטים על ההופעה!

כל הפרטים על ההופעה החדשה והחגיגית של בניה ברבי בהיכל מנורה תל אביב. מה צפוי להיות בהופעה? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

הזמר המצליח בניה ברבי ממשיך עם ההצלחה הגדולה שלו, ויגיע לראשונה גם להיכל מנורה בתל אביב במופע מושקע וחגיגי שיתקיים ב-26 באוקטובר 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

בעשור האחרון, בניה ברבי הצליח להציב את עצמו בשורה הראשונה האמנים המצליחים ביותר במוזיקה הישראלית וכבש את הקהל הישראלי עם להיטי ענק כגון "קרן שמש", מישהו איתי כאן", "פרפרים" ועוד רבים.

לאחרונה שחרר ברבי 2 חלקים מתוך אלבומו הרביעי והאחרון שזכו להצלחה גדולה והספיק להופיע פעמיים בקיסריה ולמלא את האולם עד אפס מקום. עתה הוא שואף להישג חדש ויגיע לראשונה להופעה גדולה בהיכל מנורה (היכל נוקיה) תל אביב.

בניה ברבי היכל מנורה כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של בניה ברבי בהיכל מנורה נפתחה השבוע כשהיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים יחולקו ל-4 רמות מחיר שונות כאשר מחיר הכרטיסים המוזלים ביותר יעמוד על 159 ש"ח ומחיר הכרטיסים היקרים ביותר על 299 ש"ח.

הנחות, 1+1, מבצעים והטבות

חברות כרטיס האשראי פועלים וונדר, אמריקן אקספרס, ישראכרט ופליי קארד יציעו הנחה ללקוחותיהן בין 50 ל-100 ש"ח הנחה. את ההנחות תוכלו לממש באתר קופת ת"א.

ועד שההופעה תתחיל, הנה כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של בניה ברבי:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק