ביל אוונס וסטנלי ג'ורדן מגיעים לישראל – כרטיסים ולוח הופעות!

ביל אוונס וסטנלי ג'ורדן מגיעים לישראל - כרטיסים ולוח הופעות!
ביל אוונס וסטנלי ג'ורדן מגיעים לישראל - כרטיסים ולוח הופעות!

שני אמני הג'אז והפיוז'ן הבינלאומיים סטנלי ג'ורדן וביל אוונס יגיעו למפגש פסגה ישראלי ויופיעו כאן בחודש ינואר 2023. כמה יעלו כרטיסים ומאיפה מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הסקסופוניסט ביל אוונס והגיטריסט סטנלי ג'ורדן – שני אמנים בינלאומיים מהרמה הראשונה בעולם, יגיעו לישראל לסדרת הופעות יחד עם הפסנתרן לאוניד פטשקה ואמנים נוספים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים כולל מידע על כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

המופע שייקרא "Grammy Jazz Summit" יפגיש על במה אחת פסגה של נגני ג'אז ופיוז'ן בינלאומיים וישראלים כגון ליאוניד פטשקה, יעקוב יון ניימן ורוי יאנג. עוד ינגנו הלהקה: ולרי ליפץ בקונטרבס, אלקס אקופוב על התופים ואולג ניימן בסקסופון.

ביל אוונס וסטנלי ג'ורדן בישראל – לוח הופעות 2023

ההופעות יתקיימו בסוף חודש ינואר 2023 בקרית מוצקין ובתל אביב. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת כעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-195 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-385 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

אודות המופע

הגיטריסט סטנלי ג'ורדן הוא אחד מנגני הגיטרה הידועים ביותר בעולם, בעיקר בזכות הטכניקה הייחודית והמיוחדת שפיתח בשיטת ה"טאפ" בה הוא למעשה מקיש על מיתרי הגיטרה ויוצר סאונדים חדשים ויכולות מגוונות כמו למשל לנגן על שתי גיטרות במקביל. אלבומיו הרבים זכו להצלחה רבה ברחבי העולם ולמועמודיות לגראמי.

גם הסקסופוניסט ביל אוונס נחשב לאחד מטובי הנגנים הפועלים כיום בעולם וזכה במהלך הקריירה שלו לשתף פעולה עם כמעט כל האמנים המובילים בעולם כגון ג'ון מקלפלין, רובין פורד, אנדי סאמרס ועוד רבים וטובים אחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק