בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי ונאדה בישראל 2020 – כרטיסים וכל הפרטים!

בחזרה לסאן רמו 2020 כרטיסים לוח הופעות
בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי ונאדה בישראל 2020 - כרטיסים וכל הפרטים!. צילום: סטודיו דניאל זקן

המופע "בחזרה לסאן רמו" שיתקיים בחודש אפריל 2020 יביא לישראל את גדולי האמנים האיטלקיים בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי ונאדה להופעה חד פעמית לצד שני אורחים ישראלים – ארקדי דוכין והזמרת אילנית. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

בשורה משמחת עבור אוהבי המוזיקה האיטלקית הנוסטלגית ופסטיבל סן רמו המיתולוגי: בחודש אפריל 2020 הקרוב, שלושת האמנים האיטלקים הידועים בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי ונאדה יגיעו לישראל להופעה חד פעמית במרכז הקונגרסים בחיפה במופע שייקרא "בחזרה לסן רמו" ובו יארחו גם את ארקדי דוכין ואילנית.

המופע המיוחד יפגיש את הקהל הישראלי הרב שצמא לנוסטלגיה איטלקית, לשמוע את האמנים האיטלקיים הגדולים ביותר מבצעים את הלהיטים הגדולים ביותר של פסטיבלי סאן רמו לאורך כל השנים – להיטים שחלקם גם זכה לגרסאות עבריות ידועות, לצד ביצועים של ארקדי דוכין ואילנית. על המופע ינצח דוד קריבושי הידוע וינוהל אומנותית ע"י קובי בן עטר.

שלושת האמנים שיגיעו לכאן, נחשבים לבין המזוהים ביותר עם פסטיבל סן רמו שנוסד כבר ב-1951 והפך עם השנים לאחד הפסטיבלים המצליחים ביותר באירופה כשאמנים רבים וידועים התגלו בזכותו – אמנים כמו אנדריאה בוצ'לי, ארוס רמאזוטי ועוד רבים וטבים אחרים. פסטיבל סן רמו, שממשיך להתקיים גם היום, שימש השראה לתחרות האירווזיון הפופולרית ואירח בו גם אמנים בינאלומיים ידועים רבים כגון סטיבי וונדר, בריטני ספירס ואחרים.

בחזרה לסאן רמו 2020 – כרטיסים ומחירים

המופע בחזרה לסאן רמו יתקיים ביום שבת ה-11 באפריל 2020 בשעה 21:00. מכירת הכרטיסים נפתחה היום ומחיר הכרטיסים נע בין 185 ש"ח לכרטיסים הזולים ומגיע ל-405 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש אונליין באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק