אמירם טובים הופעות

אמירם טובים הופעות
אמירם טובים הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנד אפ של אמירם טובים? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של אמירם טובים כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים, מבצעים, הנחות ופרטים נוספים.

הסטנדאפיסט אמירם טובים הוא אחד מאמני הסטנדאפ המצחיקים ביותר שתמצאו כיום בעולם הסטנדאפ הישראלי ובשנים האחרונות גם כוכב רשת מצליח עם סרטונים ויראליים קורעים ביוטיוב שמגיעים למיליוני צפיות.

אז איפה תוכלו לראות את אמירם טובים בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

אמירם טובים לוח הופעות

להלן לוח הופעות סטנדאפ של אמירם טובים לחודשים הקרובים:

יעודכן בקרוב…

כרטיסים לאמירם טובים – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים להופעות של אמירם טובים

בינתיים, לא מצאנו הנחה או מבצע אך אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של אמירם טובים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

אמירם טובים כבר הספיק לקחת חלק ולהשתתף בתוכניות הטלוויזיה המצליחות ביותר בישראל כגון "צחוק מהעבודה", "מהדורה מוגבלת", "שנות ה-80", "זוג מנצח" וגם התוכנית "מחוברים". בשנים האחרונות טובים הצליח לכבוש את הרשת עם גרסאות פארודיה לשירים ישראלים פופולריים ולזכות בצפיות רבות.

טובים מציג באופן קבוע לוח הופעות אינטנסיבי ברחבי הארץ במופע סטנד אפ בו הוא מדבר על כל נושאי החיים, מתקופת הילדות דרך הלימודים, הצבא, העבודה, החתונה, הזוגיות וכל הדברים הקטנים של החיים.

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות סטנדאפ חודשי ומעודכן של כל אמני הסטנדאפ המוכרים בכל רחבי הארץ

קטעים פופולריים של אמירם טובים

הנה כמה קטעים קורעים של אמירם טובים בסטנדאפ על הבמה:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק