אלקו – קוולריה רוסטיקנה האופרה הישראלית: כרטיסים ולוח הופעות!

אלקו - קוולריה רוסטיקנה האופרה הישראלית: כרטיסים ולוח הופעות!
אלקו - קוולריה רוסטיקנה האופרה הישראלית: כרטיסים ולוח הופעות! צילום: פיני סילוק

האופרה אלקו של רחמינוב והאופרה קוולריה רוסטיקנה של המלחין האיטלקי פייטרו מסקאני יבוצעו יחד בערב אחד בהפקה גדולה ומושקעת ורבת משתתפים יחד עם בית האופרה של בילבאו. מתי תוכלו לראות? כמה יעלו כרטיסים? והיכן קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

האופרה הישראלית תציג במהלך חודש ינואר 2023, סדרת קונצרטים חדשה ורבת משתתפים שבה יבוצעו 2 אופרות קצרות בקונצרט אחד. אלו הן האופרות אלקו (Aleko) וקוולריה רוסטיקנה (Cavalleria Rusticana) של המלחינים רחמנינוב ופייטרו מסקני. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הקונצרט החדש כולל מידע על לוח הופעות עדכני ומידע על רכישת כרטיסים.

האופרות אלקו וקוולריה רוסטיקנה באופרה הישראלית – לוח הופעות 2023

הקונצרט החדש יעלה בסדרת מופעים בין התאריכים 13 עד ה-22 בינואר 2023 בבית האופרה הישראלית בתל אביב (המשכן לאומנויות הבמה). להלן לוח ההופעות המלא:

כרטיסים לקונצרט האופרה אלקו וקוולריה רוסטיקנה באופרה הישראלית

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה ומתבצעת כעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 150 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-400 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

  • לחצו כאן לכל מופעי האופרה המומלצים בישראל ב-2022/2023

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה כרטיסים זולים יותר או הנחות שונות אך אנו בודקים ומעדכנים כל הזמן במידע חדש.

סולנים ומשתתפים

שתי האופרות שיבוצעו בקונצרט החדש, יבויימו ע"י הבימאי האנדורי חואן אנטון רקי שיביים לראשונה באופרה הישראלית וינוצחו בידי המנצח האיטלקי אלסנדרו דה מרקי שכבר ביים כאן בעבר בהצלחה את האופרה הספר מסיווליה.

הסולנים המובילים באופרה אלקו יהיו זמר הבריטון אלכין אזיזוב, זמרת הסופרן אלה וסילביצקי, זמר הטנור ולנטין דיטיוק, זמר הבס-בריטון ולדימיר בראון וזמרת המצו סופרן רונה שרירא. באופרה קוולריה רוסטיקנה ייקחו חלק זמר הטנור סרגיי פוליאקוב, זמרת הסופרן אירה ברטמן, זמר הבריטון אלכין אזיזוב וזמרת המצו סופרן ענת צ'רני.

את שתי האופרות תלווה תזמורת הבית של האופרה הישראלית התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של אסף בנרף.

אודות האופרה אלקו של רחמנינוב

האופרה אלקו היא יצירה ידועה של המלחין הרוסי הידוע סרגיי רחמנינוב. זהו עיבוד ליצירתו של פושקין "הצוענים" מ-1827. האופרה הועלתה לראשונה ב-1892 במוסקבה וזכתה בשבחים רבים כבר באותה שנה. זוהי אמנם לא מהאופרות הידועות בעולם, אך היא בוצעה במהלך השנים בכל בתי האופרה המובילים בעולם. האופרה מציגה סיפור אהבה על רקע חיי הצוענים.

אודות האופרה קוולריה רוסטיקנה (אבירות כפרית)

האופרה קוולריה רוסטיקנה היא אופרה קצרה של מערכה אחת שנכתבה בסוף המאה ה-19 בידי המלחין האיטלקי פייטרו מסקאני. האופרה הוועלתה לראשונה בשנת 1890 ברומא כשהיא נחשבת לנציגה בולטת של זרם הוריזמו שהיה נפוץ בעיקר באופרות של המלחינים האיטלקיים.

מכיוון שזוהי אופרה קצרה, מרבית בתי האופרה ברחבי העולם, מציגים אותה לצד אופרות נוספות (כשם שהאופרה הישראלית עושה זאת בקונצרט החדש). האופרה מבוססת על נובלה של הסופר האיטלקי ג'ובאני ורגה ומתארת עלילת דרמה מצמררת של רצח כפול.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק