אייל גולן האנגר 11 ת"א 31/10/2023 – כרטיסים, מחירים, וכל הפרטים!

אייל גולן האנגר 11 ת"א 31/10/2023 - כרטיסים, מחירים, וכל הפרטים!
אייל גולן האנגר 11 ת"א 31/10/2023 - כרטיסים, מחירים, וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של אייל גולן בהאנגר 11 בתל אביב ב-31 באוקטובר 2023. כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר הופעות מוצלחות בקיסריה ובאצטדיון בלומפילד, הזמר אייל גולן מגיע להופעה חגיגית במועדון האנגר 11 בנמל תל אביב ויופיע שם בסוף החודש, ב-31 באוקטובר 2023. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על ההופעה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

ההופעה של אייל גולן בהאנגר 11 ת"א, תהיה למעשה חלק ממסיבה שלמה שתכלול גם סט של תקליטן שינגן לפני ואחרי ההופעה. הרחבה המרכזית של האולם תהיה רחבת עמידה עם ברים פתוחים מסביב, ומצידי האולם, יהיו שולחנות למי שיבחר לראות את המופע בישיבה.

המופע יכלול את כל הלהיטים הגדולים של אייל גולן החל מהלהיטים הישנים והקלאסיים ועד לשירים החדשים ביותר כולל שירים מהאלבום החדש שצפוי לצאת בקרוב.

אייל גולן האנגר 11 כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של אייל גולן בהאנגר 11 יצאה לדרך ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים ישתנו בהתאם לבחירת סוג הכרטיס (ישיבה או עמידה) וינועו בין 225 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-349 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק