תזמורת מיקיס תאודורקיס תגיע להופעה חגיגית בישראל – כמה יעלה כרטיס?

תזמורת מיקיס תאודורקיס בישראל כרטיסים
תזמורת מיקיס תאודורקיס תגיע להופעה חגיגית בישראל - כמה יעלה כרטיס? צילום: ברכה כהן הפקות יווניות בישראל

לכבוד 95 שנה למלחין היווני האגדי מיקיס תאודורקיס הנחשב לאחד מגדולי המלחינים היווניים בכל הזמנים תגיע לישראל תזמורת מיקיס תאודורקיס הידועה להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים במוזיאון תל אביב לאומנות ב-22 ביוני 2020. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומחירי הכרטיסים מתחילים ב-205 ש"ח.

התזמורת, שכוללת 10 נגנים, תופיע כאן יחד עם שני זמרים גדולים – תמיס אדמנדידיס ופאולה פוקה ותציג את הרפרטואר הקלאסי של שירי יוון הגדולים והקלאסיקות הגדולות של המלחין הידוע ובמיוחד שירי הלאייקה המסורתיים. במופע יבוצעו שירים של סטליוס קאזאנזידיס, גרגורי ביציקוציס, מנוליס מיציאס, מרינלה ומריה פאראנדורי. המופע יימשך כ-3 שעות כולל הפסקה.

תזמורת מיקיס תאודורקיס – כרטיסים ומחירים

המופע של תזמורת מיקיס תאודורקיס בישראל, יתקיים כאמור ב-22 ביוני 2020 בשעה 20:00 בערב באולם רקאנטי שבמוזיאון תל אביב לאומנות. מחירי הכרטיסים בין 205 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-381 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. את הכרטיסים ניתן לרכוש כבר מעכשיו באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק