רובין שארמה בישראל 2020 – כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

רובין שארמה בישראל 2020 כרטיסים הנחות
רובין שארמה בישראל 2020 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

המנטור הבינלאומי הידוע רובין שארמה יגיע לאירוע מיוחד בישראל בתחילת חודש מאי 2020. מה יהיו מחירי הכרטיסים? היכן מזמינים? ומה לגבי הנחות? הנה כל הפרטים.

הגורו ואחד המדריכים הרוחניים הידועים ביותר בעולם רובין שארמה (Robin Sharma), יגיע לישראל לאירוע מיוחד וחד פעמי שיתקיים ב-1 במאי 2020 בהיכל שלמה בתל אביב. מכירת כרטיסים מוקדמת נפתחה היום ובהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים על מחירי הכרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת.

רובין שארמה ידוע בעיקר בזכות ספר רב המכר שלו – "הנזיר שמכר את הפרארי שלו", ספר שהפך לסמל להדרכה רוחנית, מנהיגות, מודעות והעצמה עצמית. הספר, שנמכר במיליוני עותקים ותורגם לעשרות שפות, הפך את שארמן לאדם בעל השפעה על מיליוני אנשים ואף פתח צוהר לעוד מנטורים רבים אחרים שבאו בעקבותיו לאורך השנים.

ספרו האחרון של שארמה "מועדון ה-5 בבוקר", הפך גם הוא לרב מכר מצליח מאוד והצליח לעניין ולסקרן מיליוני אנשים ברחבי העולם כולל גם אח"מים ושועי עולם מהחשובים ביותר. עולם המנטורים וההדרכה העצמית הוא תחום שהולך וגדל בישראל (לא מזמן הופיע כאן טוני רובינס) ושארמה מחזיק בקהל ישראלי גדול שקנה את ספריו ומקשיב להרצאותיו. לכן, הגעתו של שארמה לישראל היא בהחלט בשורה משמחת עבור רבים כאן.

עדיין לא ברור בדיוק מה יהיה באירוע, אך בהפקה  מבטיחים כמה הפתעות נוספות שיתגלו רק בהמשך בסמוך ליום המופע, כולל אירוע "סודי" של מועדון ה- 5 בבוקר שיתקיים ב-5 בבוקר. מומלץ לעקוב אחרינו כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו בו נמשיך לעדכן בכל עת במידע חדש בנושא.

כרטיסים לרובין שארמה בישראל 2020 – מהם מחירי הכרטיסים ואיך תשיגו הנחות?

מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים" בעמוד הבא. נכון לעכשיו מוצעים הנחות לכרטיסים במכירה מוקדמת והמחירים מתחילים ב-264 לכרטיסים המוזלים ביותר, ומגיעים עד ל-494 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. את הפרטים המלאים על ההנחות ועל מימושם, תמצאו באתר "איוונטים".

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק