תעשיית התרבות והבידור העולמית עומדת לצד ישראל

תעשיית התרבות והבידור העולמית עומדת לצד ישראל
תעשיית התרבות והבידור העולמית עומדת לצד ישראל

איימי שומר, רייאן מרפי, ג'רי סיינפלד ועוד לא פחות מ-700 אמנים ואמניות ואנשי תעשייה מעולם הבידור והתרבות מהוליווד חתמו על עצומת תמיכה בישראל בימים הקשים שהיא עוברת. גם ראשי התעשייה כמו חיים סבן, ג'פרי קצנברג ואחרים הצטרפו לחתימה.

התמונות והמראות הקשים שעולים מהטבח של מחבלי חמאס משפיעים גם על דעת הקהל האמריקאי ועל תעשיית הבידור והתרבות בהוליווד. אתמול ביום חמישי, כ-700 אנשי תעשייה בהם שחקנים ואמנים מהידועים ביותר, חתמו על עצומת תמיכה למען ישראל.

במכתב שנחתם נכתב כי פעולות החמאס הפכו לסיוט של מדינת ישראל כשלצד התקפה של אלפי רקטות, רצחו וחטפו מאות אזרחים חפים מפשע, ילדים, נשים וקשישים במעשי טרור ברבריים ואכזריים. העצומה מעניקה את הלגיטימציה לישראל למגר את הטרור וקוראת להיזהר מהמידע השגוי המגיע מאיראן ומגורמים אחרים המנסים להפיץ מידע שקרי אודות מעשי הטבח והאכזריות של החמאס.

בין האמנים הרבים שחתמו על העצומה נמצאים שמות כגון גל גדות, ג'יימי לי קרטיס, כריס פיין, מים ביאליק, ליב שרייבר, איימי שומר, מייקל דאגלס, ג'רי סיינפלד, דברה מסינג, ראיין מרפי, ורבים נוספים אחרים.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק