תערוכת הפרחים בישראל פסח 2024 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

תערוכת הפרחים בישראל פסח 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
תערוכת הפרחים בישראל פסח 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים! צילום: בנדה הפקות

כל הפרטים על תערוכת הפרחים החדשה שתגיע לישראל בפסח 2024 ותתקיים במהלך 8 ימים בלבד במתחם אקספו תל אביב. מה תוכלו לראות בתערוכה? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תערוכת פרחים עצומה ובה למעלה מ-2 מיליון פרחים תגיע לישראל בקרוב ותוצג במתחם אקפסו תל אביב בחול המועד פסח 2024. התערוכה תוצג במשך 8 ימים בלבד בין התאריכים 23-30 באפריל 2024. גולת הכותרת של התערוכה היא הצורות והפסלים שעשויים כולם פרחים.

מדובר בתערוכה בינלאומית ידועה וגדולה שכבר משכה אליה במהלך השנים עשרות מיליוני מבקרים מרחבי כל העולם ועתה לראשונה תגיע גם לישראל בהשקעה גדולה שמוערכת לפי הפרסומים, על כ-8 מיליון ש"ח. חלק גדול מאוד מהפרחים יוטס לישראל בטיסה מיוחדת, זאת מכיוון שאלו הם פרחים נדירים שלא גדלים בארץ.

תערוכת הפרחים בישראל 2024 – מה תוכלו לראות בתערוכה?

התערוכה תחולק למתחמים שונים וביניהם מתחם טרופי ענק עם מגוון גדול של פרחים וצמחים טרופיים, הכולל גשר באורך של 30 מטרים כשברקע יוכלו להתרשם ממגוון בעלי חיים מהעולם הטרופי שעשויים מפרחים.

מתחם נוסף של התערוכה יהיה מתחם הפנטזיה המציג אגם ענק עם ברבורים ואי במרכזו. המתחם השלישי בתערוכה יהיה מתחם האגדות ויציג לוח שחמט ענק עם פסלים של פרחים בגובה בני אדם על לוח השחמט.

תערוכת הפרחים כרטיסים – מה מחיר הכרטיסים?

מחיר הכרטיסים לתערוכת הפרחים 2024 עומד על 129 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

מבצעים, כרטיסים מוזלים והנחות

ישנם מספר גופים שמציעים הנחות וכרטיסים מוזלים לתערוכת הפרחים בישראל ביניהם, חברות האשראי ישראכרט, רמי לוי, שופרסל, הייטק זון ועוד. תוכלו למצוא פרטים נוספים באתר הרשמי של התערוכה.

שעות פעילות התערוכה

א-ה, שבת 09:00-21:00 (כניסה אחרונה בשעה 19:30)
שישי 09:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30)
ערב חג 09:00-17:30 (כניסה אחרונה בשעה 16:00)

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק