תיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות עם הצגות חדשות – הנה כל הפרטים!

תיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות עם הצגות חדשות - הנה כל הפרטים!
תיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות עם הצגות חדשות - הנה כל הפרטים!

תיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות מלאה בהתאם להנחיות פיקוד העורף החדשות ומציג גם 2 הצגות חדשות הקשורות במלחמת "חרבות ברזל" בדרום. במה מדובר? מהו לוח ההצגות החדש וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר שנאלץ לבטל את כל ההצגות והמופעים בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", תיאטרון הקאמרי חוזר לפעילות מלאה ויחזיר בהדרגה את כל ההצגות שלו לצד 2 הצגות חדשות שיעסקו במצב הנוכחי.

בשבוע הבא (12 בנובמבר 2023) יעלה התיאטרון את המחזה "כאן ועכשיו" בו שחקני התיאטרון הבכירים יקריאו מחזות מקוריים אל מול קהל של עד 150 איש. בין השחקנים שייקחו חלק בהקראות ניתן לציין את מרים זוהר, רבקה מיכאלי, גילה אלמגור, מיה לנדסמן, עירית קפלן, דביר בנדק, אודיה קורן, רמי ברוך ויצחק חזקיה.

במקביל, באותו שבוע יחלו בקאמרי להחזיר את כל ההצגות של התיאטרון כולל הצגות חדשות שהיו מתוכננות לעלות בתקופה זו כמו איש הגשם, מה קרה לעולם, מלאכים באמריקה ועוד.

בשבוע שלאחר מכן (19 בנובמבר 2023) יעלה בקאמרי מחזמר חדש שנכתב ממש בימים אלו בהשתתפות שחקנים ומשתתפים רבים. המחזמר יעסוק בתקופה הנוכחית של המלחמה בדרום. פרטים נוספים על המחזמר החדש צפויים להתפרסם ממש בימים הקרובים.

תוכלו למצוא את רשימת כל הצגות הקאמרי בעמוד הבא:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק