תיאטרון היהלום רמת גן – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים ועוד

תיאטרון היהלום רמת גן - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים ועוד
תיאטרון היהלום רמת גן - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים ועוד

מחפשים לראות הופעה או הצגה בתיאטרון היהלום ברמת גן? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ל-2024 של תיאטרון היהלום רמת גן כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

תיאטרון היהלום רמת גן לוח הופעות 2024 והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני ל-2024 בתיאטרון היהלום רמת גן בחודשים הקרובים:

כרטיסים להופעות והצגות בתיאטרון היהלום רמת גן

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בתיאטרון היהלום רמת גן באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות תיאטרון היהלום רמת גן

תיאטרון היהלום רמת גן הוא אולם הופעות איכותי בעיר רמת גן השוכן במתחם הבורסה בעיר. מדובר באולם פעיל ושוקק המקיים כמעט מדי ערב הצגות, הופעות ומגוון אירועי בידור ותרבות לכל סוגי האוכלוסייה.

האולם כולל כ-500 מקומות ישיבה ומחזיק בציוד סאונד ותאורה מתקדם. המקום מציג באופן קבוע מגוון גדול של הצגות ילדים של כוכבי ילדים ידועים כמו כוכבת הילדים מיקי, מיכל הקטנה, יובל המבולבל ועוד רבים אחרים.

כמו כן, המקום מציג את כל ההצגות המומלצות של בתי התיאטרון המובילים בישראל כמו הבימה, הקאמרי, בית ליסין ואחרים.מעל 2000 דירוגי של גולשים באתר גוגל, דירגו את המקום בציון הממוצע 4.1 מתוך 5.

שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו של תיאטרון היהלום רמת גן היא בית ש.א.פ, היצירה 3, רמת גן‎, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 03-612-1050.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק