ריטה שני גברים ואישה אחת - האופרה הקאמרית הישראלית

האופרה הקאמרית הישראלית מביאה לבמה את האופרה ריטה - שני גברים ואישה אחת של דוניצטי ותציג תאריכים בכל רחבי הארץ. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

האופרה ריטה שני גברים ואישה אחת - לוח הופעות

ריטה שני גברים ואישה אחת - האופרה הקאמרית הישראלית
ריטה שני גברים ואישה אחת - האופרה הקאמרית הישראלית

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאופרה ריטה שני גברים ואישה אחת מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות האופרה ריטה שני גברים ואישה אחת

האופרה מתרחשת במאה ה-18. ריטה היא בעלת מלון קטן שיש לה שני בעלים – בפה וגספרו. בפה הוא בעלה הנוכחי, גבר עדין ושלו שסובל מהתעללותה של ריטה. גספרו הוא בעלה הראשון של ריטה שכולם חשבו שמת, אך למעשה ברח לקנדה.

גספרו חוזר במפתיע כדי לקבל את תעודת הפטירה של ריטה כך שיוכל להתחתן עם אישה חדשה. כאשר גספרו וריטה נפגשים, גספרו רוצה לברוח אך בפה רואה בכך הזדמנות להשתחרר מריטה.

שני הגברים מסכימים על משחק – מי שמנצח ייאלץ להישאר עם ריטה. האופרה מציגה את כישרונו של דוניצטי בשילוב הומור, רגש ומוזיקה מלאת הבעה.

אודות המלחין גאטנו דוניצטי

גאטנו דוניצטי נולד בשנת 1797 בברגמו שבאיטליה למשפחה ענייה. הוא למד מוזיקה והחל להלחין בגיל צעיר. האופרה הראשונה שלו הועלתה בשנת 1818 בוונציה. בהמשך קיבל חוזה מבית האופרה של נאפולי להלחנת 4 אופרות בשנה. בשנת 1830 הלחין שתי אופרות חשובות: "אנה בולנה" ו"שיקוי האהבה". בשנת 1835 יצר את היצירה הגדולה ביותר שלו "לוצ'יה די למרמור".

בשנים הבאות חווה קשיים רבים – אשתו נפטרה, אופרות שלו נאסרו לביצוע, והוא עזב את נאפולי ועבר לפריז. בפריז זכה להצלחה רבה יותר, וחיבר מספר אופרות מצליחות נוספות כגון "דון פסקואלה".

בשנת 1843 חלה בעגבת ובשנת 1844 איבד את שפיותו. הוא נלקח לעיר הולדתו, שם טיפלו בו עד מותו מן המחלה ב-1848. דוניצטי הלחין בעיקר אופרות, ובסך הכל כתב כ-70 אופרות. הוא נחשב לאחד המלחינים החשובים של התקופה הרומנטית.

אורך המופע

.

משתתפים

משתתפים

מנצח: ואג פפיאן
במאי: ויטלי פרידלנד
זמרים: טלי קצף (סופרן) /
אנטון טרוטוש (טנור)
שחף רגב (בריטון)
שחקן: תומר שרון
תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד מופעי אופרה מומלצים שכנראה יעניינו אותך: