קונצ'רטו לגשש ולתזמורת תזמורת המהפכה – כרטיסים ולוח הופעות 2023

קונצ'רטו לגשש ולתזמורת תזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות 2023
קונצ'רטו לגשש ולתזמורת תזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות 2023

כל מה שרציתם לדעת על המופע המצליח של תזמורת המהפכה קונצ'רטו לגשש ולתזמורת שיתקיים ב-6 באוקטובר 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תזמורת המהפכה מחזירה לבמה לאחר ההצלחה הגדולה, את המופע המצליח שלה שכבש את הקהל "קונצ'רטו לגשש ולתזמורת" שמציג פרשנות ייחודית לשירים והמערכונים הגדולים של שלישיית הגשש החיוור בשילוב קטעי וידאו נדירים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופע כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

קונצ'רטו לגשש ולתזמורת לוח הופעות 2023

המופע קונצ'רטו לגשש ולתזמורת יתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש אוקטובר 2023. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

תזמורת המהפכה קונצ'רטו לגשש ולתזמורת – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-166 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיע עד ל-226 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות המופע "קונצ'רטו לגשש ולתזמורת"

המופע "קונצ'רטו לגשש ולתזמורת" הוא אחד המופעים המצליחים ביותר של תזמורת המהפכה שסחף אחריו קהל רב להופעות הקודמות. עתה, התזמורת מחזירה את המופע לסבב הופעות נוסף שיתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

המופע מביא לבמה את כל השירים הידועים והמערכונים המצליחים של הגשש החיוור שהפכו כבר מזמן לקלאסיקה ופנינה אמיתית בתרבות הישראלית. המופע יביא פרשנות ייחודית ונקודת מבט מוסיקלית חדשה על הגששים הכוללת דגימות וידאו וסאונד מתוך מערכונים ושירים של הגשש שישולבו לייב במופע של התזמורת.

את המערכונים המוקרנים תלווה התזמורת בנגינה חיה על הבמה כשלעיתים נשארת נאמנה למקור ולעיתים תשנה את המערכונים ליצירה ופרשנות חדשה. על הניצוח יהיה אחראי רועי אופנהיים. במופע ישתתפו גם השחקנים דביר בנדק ודקלה הדר.

עוד עוסקים במלאכה: מלחין ומעבד: אמיר לקנר, מנהלים אמנותיים: זהר שרון, רועי אופנהיים ואמיר לקנר, עיצוב וידאו ארט: נמרוד צין, עיצוב סאונד: ואלרי קוטלר, עיצוב תאורה: נדב ברנע, כותב: גור קורן.

הנחות ומבצעים

המחירים הנ"ל הם כרגע המחירים הזולים ביותר שמצאנו. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל מידע חדש בנוגע להנחות או כרטיסים מוזלים למופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק