פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 – רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!

פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!
פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל הפרטים!

אברהם טל, אגם בוחבוט, שרית חדד, בלקן ביט בוקס, ברי סחרוף ושלומי שבן, הם רק חלק קטנטן מרשימת האמנים הארוכה שתשתתף בפסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023. אז מתי בדיוק זה יקרה? מהי רשימת האמנים המלאה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על הפסטיבל.

פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 (לשעבר פסטיבל יערות מנשה) יתקיים גם השנה במתכונת החדשה ויציג רשימה ארוכה של אמנים מובילים במוזיקה הישראלית בבמה המרכזית לצד אמני שוליים שמוכרים פחות לקהל הרחב ויופיעו בבמה האלטרנטיבית.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על הפסטיבל החדש שיתקיים בפעם ה-15 מאז נפתח, כולל פרטים על רשימת האמנים המובילים שיופיעו בפסטיבל ופרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, מבצעים ועוד.

פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 – מתי יתקיים הפסטיבל והיכן?

הפסטיבל יתקיים במועצה האזורית מגידו בין התאריכים 9-12 באוגוסט 2023. כדי להגיע למיקומו המדוייק של המתחם, יש לרשום בוויז "מצפור אוכברג" או "פסטיבל סנטרל פארק".

רשימת האמנים שיופיעו בפסטיבל סטנרל פארק מגידו 2023

הפסטיבל יציג 4 ימים של הופעות ב-2 במות – הבמה הראשית והבמה האלטרנטיבית (מתחם מגדה). להלן ההופעות שיתקיימו בכל אחד מהימים:

יום רביעי ה-9/8: שי צברי, אברהם טל, שרית חדד ובניה ברבי.
יום חמישי ה-10/8: קותימאן, מארינה מקסימילאן מארחת את לא כוחות, יסמין מועלם, שלומי שבן, ברי סחרוף, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי.
יום שישי ה-11/8: אפרת גוש וצ׳יל פיל, ג׳ימבו ג׳יי, טדי נגוסה, יוני בלוך, נגה ארז, שייגעצ, בלקן ביט בוקס.
מוצ"ש ה-12/8: עדן דרסו, תמיר בר, אגם בוחבוט, סטטיק, אודיה, נורוז.

במקביל, כאמור, יתקיים מתחם של מוזיקה אלטרנטיבית שייקרא מתחם "מגדה" ויציע הופעות של אמני שוליים בבמה מיוחדת לצד דוכני אוכל, עמדות צ'יל ועוד. בין האמנים שיופיעו בבמה האלטרנטיבית, תוכלו למצוא את מסוק, עילי אשדות, Autarkic, נטע וינר, Acid Moon And The Pregnant Sun, שי טרא ליטמן ,ESHULASH, מיה יוהנה, אמיתי אריכא ופרויקט ה- D-ONE, טל קלימי, עומרי ויטיס, Gadee, Sneaky, Niv Ast Live Show ויונתן ביטון.

פסטיבל סנטרל פארק מגידו 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל נפתחה הבוקר ומתקיימת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים". המכירה מתחלקת למכירת חבילות לכל ימי הפסטיבל או מכירת כרטיסים יומיים רק ליום אחד מתוך הפסטיבל. טווח מחירי הכרטיסים נע בין 185 ש"ח ל-250 ש"ח.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או מבצעים אך אנו ממשיכים לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו בכל מידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק