סדרת מזרח ומערב האופרה הישראלית 2024 – לוח הופעות והזמנת כרטיסים

סדרת מזרח ומערב האופרה הישראלית 2024 - לוח הופעות והזמנת כרטיסים
סדרת מזרח ומערב האופרה הישראלית 2024 - לוח הופעות והזמנת כרטיסים. צילום: באדיבות האופרה הישראלית

כל הפרטים על סדרת מזרח ומערב של האופרה הישראלית ל-2024 עם שלומי שבת, תמיר גרינברג ועוד. מתי זה יקרה ואיפה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

האופרה הישראלית משיקה את סדרת מזרח ומערב 2024 – סדרת מופעים ייחודית בהשתתפות תזמורת ירושלים מזרח מערב בניצוחו של תום כהן, המארחת אמנים שונים ומייצרת מוסיקה רב תחומית המשלבת בין מוזיקה מערבית למוזיקת עולם מאיזורים שונים ברחבי הגלובוס.

הסדרה שיצאה לעונה חדשה ל-2024, תציע מגוון מופעים מעניינים עם אמנים מובילים במוזיקה הישראלית שיתמזגו יחד עם תזמורת ירושלים מזרח מערב בניצוחו של תום כהן.

בהופעה הקרובה, תארח הסדרה את שלומי שבת במופע ייחודי שבמסגרת פרויקט "דיוקן אמן / תחנות בזמן" יביא לבמה,  את יצירותיו הגדולות לצד שירים ממקורות הטורקיים ופולקלור מסורתי של הלדינו עם ההשפעות הרומנטיות של המוזיקה הערבית.

סדרת מזרח ומערב לוח הופעות 2024

להלן לוח ההופעות של העונה החדשה של סדרת מזרח ומערב באופרה הישראלית בחודשים הקרובים:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 130 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיעים ל-180 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר במיקום הטוב ביותר באולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק