מנזר בית ג'מל – לוח הופעות, קונצרטים, כרטיסים והנחות

מנזר בית ג'מל - לוח הופעות, קונצרטים, כרטיסים והנחות
מנזר בית ג'מל - לוח הופעות, קונצרטים, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה מנזר בית ג'מל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של מנזר בית ג'מל כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

מנזר בית ג'מל לוח קונצרטים והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני במנזר בית ג'מל בחודשים הקרובים:

מנזר בית ג'מל כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות במנזר בית ג'מל באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות מנזר בית ג'מל

מנזר בית ג'מל הוא מנזר קתולי השוכן בכפר בית ג'מאל ומציע במקום מגוון הופעות, קונצרטים ואירועי תרבות שונים המתקיימים בשבת ופתוחים בתשלום לקהל הרחב. הקונצרטים וההופעות בבית ג'מאל הן בעיקר בז'אנר הקלאסי ומוזיקת העולם ופעמים רבות ניתן למצוא גם שילובים שונים בין הז'אנרים.

האווירה המיוחדת וההיסטורית של המקום יחד עם הקונצרטים וההופעות הייחודיות הופכות את המקום למבוקש ביותר ולאהוב במיוחד עבור קהל רב. בין המופעים השונים שמתקיימים במקום ניתן למצוא הופעות פלמנקו, הופעות טנגו, ג'אז ומוזיקת עולם.

מנזר בית ג'מאל זכה גם לביקורות טובות מאוד מהגולשים ברשת וכך למשל קיבל את הציון 4.5 מתוך 5 לפי ממוצע של כ-400 גולשי גוגל.

מנזר בית ג'מל – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של מנזר בית ג'מל היא Beit Jamal, Salesian Monastery, POB 12 בית שמש, 99000 ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 02-991-7671.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק