מופע קרקס באמפי עזריאלי קיץ 2020 – כרטיסים וכל הפרטים

מופע קרקס באמפי עזריאלי קיץ 2020 - כרטיסים וכל הפרטים
מופע קרקס באמפי עזריאלי קיץ 2020 - כרטיסים וכל הפרטים. צילום: ליאב כגן

לאחר שפרסמנו כאן על מופע חדש של יובל המבולבל ומני ממטרה לקיץ 2020 הקרוב, היום אנו מתבשרים על אירוע נוסף לילדים שיתקיים בקיץ הקרוב והפעם זהו מופע קרקס גדול שייקרא "קרקס בשמיים" ויתקיים במהלך חודש אוגוסט 2020 באמפיתיאטרון עזריאלי על גג בניין עזריאלי בתל אביב.

המופע "קרקס בשמיים" יציג מופעי לוליינות ואקרובטיקה אווירית של אקרובטים מקצועיים ומיועד במיוחד לילדים מגילאי שנתיים ומעלה. משך המופע יהיה כשעה. מופע זה הוא בהחלט סימן נוסף להתעוררות של עולם האירועים לילדים שעושה את צעדיו האיטיים בצל החזרה לשגרה ממשבר הקורונה.

כרטיסים לקרקס בשמיים באמפי עזריאלי – קיץ 2020

הקרס יתקיים בין התאריכים 19 ועד ה-30 באוגוסט 2020 באמפיתיאטרון עזריאלי בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 65 ש"ח כשהכמות מוגבלת. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי להבטיח את מקומכם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות כלשהן למופע קרקס בשמיים בעזריאלי אך אנו ממשיכים לבדוק ולעדכן בכל עת בעמוד הפייסבוק שלנו. מומלץ לעקוב.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק