מופע מחווה ליונתן גפן בקיסריה – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

מופע מחווה ליונתן גפן בקיסריה - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
מופע מחווה ליונתן גפן בקיסריה - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על מופע המחווה ליונתן גפן בקיסריה שיתקיים בספטמבר 2023 הקרוב – מי האמנים שישתתפו? ואיפה קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.

מופע מחווה ענק ומושקע ליונתן גפן יתקיים באמפי קיסריה ב-11 בספטמבר 2023 ויארח שורה מכובדת של האמנים המובילים בישראל. מדובר במופע מחווה לאמן והיוצר יונתן גפן שהלך לעולמו השנה והשאיר אחריו מורשת גדולה של שירים וסיפורים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקה ובתרבות הישראלית. במופע יבצעו האמנים האורחים את כל השירים הידועים והפחות ידועים שכתב יונתן גפן בעיבודים מיוחדים למופע.

מי האמנים שיופיעו בהופעת המחווה ליונתן גפן בקיסריה?

רשימת האמנים שתיקח חלק במופע כוללת את אביב גפן, שלום חנוך, דויד ברוזה, שלומי שבת, יהודה פוליקר, מתי כספי, יעל לוי, שלמה יידוב, מירי מסיקה ואפרת גוש.

מתי זה יקרה ואיפה?

המופע יתקיים ביום שני ה-11 בספטמבר 2023 בשעה 20:45 באמפי קיסריה. המופע יצולם.

אילו שירים יבוצעו במופע ליונתן גפן?

בין השירים הרבים שכתב יונתן גפן כשאת חלקם ככל הנראה יבוצעו בהופעה: "מקום לדאגה", "הנסיך הקטן", "הילדה הכי יפה בגן", "יהיה טוב", "אין מדינה לאהבה", "שיר לשירה", "אתם זוכרים את השירים", "פחות אבל כואב", "לוקח ת'זמן", "בלדה לנאיבית", "איך שיר נולד", "יכול להיות שזה נגמר", "אני אוהב שוקולד", "גן סגור", "אחינועם לא יודעת", "יונתן סע הביתה", "שיר בן ערביים", "ככה את רצית אותי", "כשאת בוכה את לא יפה", "להיות לבד", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו" ועוד רבים.

מופע המחווה ליונתן גפן כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" אך נכון לעכשיו, כל הכרטיסים למופע אזלו. ייתכן ובעקבות הביקוש העצום, ייפתח מופע חדש. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות".

הנחות ומבצעים

ישנן הנחות והטבות ללקוחות חברות כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס ופועלים וונדרס.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק