מוזיאון ארץ ישראל תל אביב יגיש סדרת מפגשים אינטראקטיביים ללא תשלום!

מוזיאון ארץ ישראל תל אביב יגיש סדרת מפגשים אינטראקטיביים ללא תשלום!
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב יגיש סדרת מפגשים אינטראקטיביים ללא תשלום!

מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב מצטרף למוסדות תרבות נוספים ומציע מפגשים והרצאות לילדים ומבוגרים ללא תשלום. במה מדובר? ומתי זה יקרה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בעקבות המלחמה והמצב, מוזיאון ארץ ישראל תל אביב (מוז"א) יציג סדרת מפגשים אינטראקטיביים והרצאות בזום לילדים ולמבוגרים ללא תשלום. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים המפגשים וההרצאות השונות.

הרצאות ופעילויות לילדים

מוזום – מוז"א לילדים בזום!

מפגש זום שיעסקו בקשר בין מודרני להיסטורי ויעלה שאלות כגון מה הקשר בין אינסטגרם למטבעות בעולם העתיק? כמה עוקבים היו לאלכסנדר מוקדון אילו היה חי היום?
ואיך כל זה קשור לממתקים בטיול השנתי?

המפגש ייארך כ-40 דקות ויתקיים ביום שלישי 24/10 בשעה 17:00. המפגש מיועד עבור ילדות וילדים מגיל 9 ומעלה. ההרשמה חינם באתר המוזיאון.

איך מגיעים לחלל?

מפגש זום מיוחד שיציג שאלות כגון מה ההבדל בין טיל לחללית? מי היה הראשון שטס לחלל ומי דרך לראשונה על הירח? ועוד. המפגש יתקיים בהנחיית אלה רץ, מנהלת עולם האסטרונומיה במוזיאון.

רצוי להכין מראש לפעילות היצירה:

  • 3 גלילי נייר טואלט
  • מספריים
  • צבעים מכל סוג

המפגש ייארך כ-40 דקות ויתקיים ביום שני 23/10 בשעה 17:00. המפגש מיועד עבור ילדות וילדים מגיל 5 ומעלה. ההרשמה חינם באתר המוזיאון.

רחוק, קרוב – היקום מבעד לטלסקופ

מפגש נוסף בהנחיית אלה רץ שיעלה שאלות מעניינות כמו מי המציא את הטלסקופ? איך הוא פועל? איך תרם לגילויים המפכניים של גלילאו גליליי?

המפגש ייארך כ-40 דקות ויתקיים ביום שני 26/10 בשעה 17:00. המפגש מיועד עבור ילדות וילדים מגיל 5 ומעלה. ההרשמה חינם באתר המוזיאון.

הרצאות ומפגשים למבוגרים

עבר הווה עתיד במטבעות ישראל 

הרצאה של ד״ר יואב פרחי, אוצר ביתן קדמן למטבעות ומזכיר החברה הנומיסמטית בישראל ויו"ר סניף תל-אביב שתעסוק בקשר בין המטבעות היהודים בעת העתיקה למטבעות של מדינת ישראל.

ההרצאה תדבר על ראשית הטביעה בכלל ואודות מטבעות היהודים בעת העתיקה בפרט, ותינתן סקירה של הסדרות שטבעה מדינת ישראל מ-1948 ועד היום, ונראה מה מקורם והקשרם של הסמלים שנבחרו להופיע על המטבעות.

ההרצאה תתקיים ביום ראשון ה-22 באוקטובר 2023.

פרטים נוספים על ההרצאות ועל מפגשים נוספים, תוכלו למצוא באתר המוזיאון.

דימוי הרצאה יואב פרחי
דימוי הרצאה יואב פרחי

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק