הרקוויאם של ורדי האופרה הישראלית – רכישת כרטיסים ולוח הופעות

יצירת המופת הרקוויאם של ורדי מגיעה לאופרה הישראלית בהפקה גדולה וחדשה בניצוחו של דן אטינגר. בעמוד זה תמצאו את כל המידע על הקונצרט לרבות פרטים על הזמנת כרטיסים, לוח הופעות והנחות.

הרקוויאם של ורדי - לוח הופעות

הרקוויאם של ורדי האופרה הישראלית
הרקוויאם של ורדי האופרה הישראלית

הרקוויאם של ורדי - כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לרקוויאם של ורדי מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות הרקוויאם של ורדי

הרקוויאם של ורדי נכתב על ידיו  בשנת 1874 לזכר המשורר אלסנדרו מנצוני. הוא כולל טקסט לטיני מסורתי של המיסה הקתולית לצד טקסט נוסף שחובר במאה ה-13 על יום הדין. המוזיקה כתובה ל-4 סולנים, מקהלה ותזמורת.

בין הפרקים הבולטים ברקוויאם: דיאס אירה על יום הדין, ליבר סקריפטוס, רקס טרמנדה, קונפוטאטיס, לקרימוסה, סנקטוס, אגנוס דאי והפרק הדרמטי ליברה מה החותם את היצירה.

סגנון המוזיקה של הרקוויאם של ורדי הוא אופראי ודרמטי, עם ניגודים חדים, מקצבים נמרצים ומלודיות רחבות נשימה. יש הטוענים שסגנון זה אינו מתאים לאופי הדתי של הטקסט. הרקוויאם בוצע לראשונה בשנת 1874 בוונציה וזכה להצלחה גדולה, אך גם לביקורת על אופיו האופראי. כיום הוא אחת היצירות הכוראליות המבוצעות ביותר.

אודות המלחין ג'וספה ורדי

ג'וזפה ורדי היה מגדולי מלחיני האופרה במאה ה-19. הוא נולד בעיירה קטנה באיטליה ב-1813 למשפחה ענייה. כילד התגלה כשרונו המוזיקלי והוא למד נגינה בעוגב. ורדי כתב 28 אופרות שהפכו אותו לאחד המלחינים המפורסמים והאהובים ביותר בתקופתו. בין אופרותיו המוכרות: נבוקו, ריגולטו, אותלו, אאידה ועוד. הוא כתב גם את הרקוויאם המפורסם שלו לזכר המשורר מנצוני.

סגנון הכתיבה שלו דרמטי ורגשי מאוד, עם דמויות מורכבות. המוזיקה שלו מבטאת בעוצמה את הרגשות האנושיים. ורדי נחשב לסמל של תנועת העצמאות האיטלקית ואהוב מאוד על העם האיטלקי. הוא נפטר ב-1901 ונקבר בבית האבות למוזיקאים במילאנו. המוזיקה שלו ממשיכה להיות פופולרית עד היום.

אורך המופע

כשעה וחצי

משתתפים

משתתפים

דן אטינגר, מנצח
יוליה מריה דן, סופרן
עדנה פרוחניק/שי בלוך, מצו וספרן
קרלו ונטרה, טנור
בס, יפורסם
מקהלת האופרה הישראלית
מנצח המקהלה: איתי ברקוביץ
תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד מופעי אופרה מומלצים שכנראה יעניינו אותך: