הצגות, קונצרטים ותכנים בחינם בעקבות המצב – הנה כל הפרטים!

הצגות, קונצרטים ותכנים בחינם בעקבות המצב - הנה כל הפרטים!
הצגות, קונצרטים ותכנים בחינם בעקבות המצב - הנה כל הפרטים!

מוסדות התרבות הגדולים והמובילים בישראל מתגייסים מצידם למערכה ולמלחמה ומציעים תכנים, הצגות, קונצרטים ועוד בשידורי זום בחינם היישר למסכים במרחב המוגן לילדים ולמבוגרים. הנה כל הפרטים.

ריכזנו עבורכם מבחר של תכנים, הצגות, קונצרטים ועוד לילדים ומבוגרים שישודרו באמצעות זום ישירות למרחב המוגן. להלן הרשימה המלאה:

סינמטק תל אביב עד אליך

סינמטק תל אביב מציע מפגשי זום קולנועיים לילדים ולנוער ובמקביל צפייה במגוון סרטים לכל המשפחה דרך סינמטק VOD בשיתוף עם סרטי רד קייפ. כל התכנים באתר בחינם.

הכל ניתן לצפייה בחינם באתר הסינמטק בעמוד "סינמטק עד אליך" המתעדכן בקישורים לתכנים ולסרטים.

התזמורת הסימפונית חיפה בקונצרטים מוקלטים

גם התזמורת הסימפונית חיפה מתגייסת למערכה ומציעה הקלטות קונצרטים מובחרים שבוצעו לאחרונה, קונצרטים לילדים ולמשפחה, קונצרטים קלאסים, אופרה ומופעי ג'אז של תזמורת ביג בנד חיפה בחינם. ניתן לצפות בכל התכנים באתר התזמורת הסימפונית חיפה בעמוד הבא.

הצגות בחינם בתיאטרון גשר

ערוץ היוטיוב של תיאטרון הגשר ישדר מגוון גדול של הצגות ילדים והצגות למבוגרים בכל ימי הלחימה. הצגות ילדים שישודרו בערוץ: האוצר מתחת לגשר, מסעות אודיסאוס או רוח התיאטרון. בין ההצגות למבוגרים תוכלו למצוא את: אני דון קיחוטה, ספר דוד המלך,  מקבת. גרסה ללא מילים, אבות ובנים, טרטיף, חלום ליל קיץ, הלילה ה-12 ועוד הצגות רבות נוספות.

לצפייה בהצגות ילדים בחינם של גשר: https://bit.ly/3QdOHog

לצפייה בהצגות גשר: https://bit.ly/3tvnbKd

צפייה בסדרות הילדים והנוער של ערוצי ניקלודיאון

כם ערוץ ניקלודיאון מצטרף ליוזמה ובו כוכבי סדרות הילדים והנוער של הערוץ יתגייס לתת לילדים בבית כמה רגעים של תקווה וחיבוק. בכל שעה עגולה, יעלה שחקן אחר ללייב באינסטגרם של טין ניק (@teennickisrael) לדבר, להקשיב, לשיר ולעודד את העוקבים. בין המתנדבים נמצאים מעיין רביד ומעיין פחימה, טיילור מלכוב, פיליפ שאולוב, שחר טבוך, אלונה סער, מיכאל גבעתי, אביתר עוזרי, ליהי טולדנו, דילן דרור ועוד. תוכלו למצוא את כל אלו בערוץ האינסטגרם של טיו ניק.

בנוסף, מצטלמת תכנית ספיישל שתשדור בערוצים ניקלודיאון וטין ניק תשודר בהמשך השבוע. הספיישל, שנועד לעודד לשמח את הילדים בימים קשים אלה, יכלול קטעי סטנדאפ ומוזיקה. ישתתפו בו הדר לוי, קווין רובין, מיכאל גבעתי, עדי חבשוש, ליאור דובדבני, שירלי לוי, הצמד הקומי עופר ומאור, אלה לי להב והאחיות כרקוקלי.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק