היכל התרבות מעלה אדומים – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות מעלה אדומים - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות מעלה אדומים - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה או הצגה בהיכל התרבות מעלה אדומים? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התרבות מעלה אדומים כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות מעלה אדומים לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני בהיכל התרבות מעלה אדומים בחודשים הקרובים:

היכל התרבות מעלה אדומים כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בהיכל התרבות מעלה אדומים באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות מעלה אדומים

היכל התרבות מעלה אדומים הוא אולם ההופעות ומוסד התרבות המרכזי והגדול של העיר מעלה אדומים ומשרת נאמנה את תושבי העיר והאיזור כבר שנים רבות עם רפרטואר גדול של מופעי מוזיקה, הצגות ומגוון אירועי תרבות שונים.

אולם ההופעות של היכל התרבות מעלה אדומים יכול להכיל 574 מקומות ישיבה שממוקמים בזווית אופטימלית לצפייה בהופעות ומערכת סאונד ותאורה מהמתקדמות ביותר. לובי ההיכל כולל גם בית קפה.

ההיכל מציג באופן שוטף וקובע הצגות ילדים רבות (כמו למשל הצגת הילדים לחנוכה 2022 פינוקיו), מגוון הופעות חיות, הצגות מומלצות של בתי התיאטרון הגדולים בישראל, מופעי בידור וסטנדאפ, קונצרטים, תערוכות, כנסים והרצאות. המקום זכה לציון המעולה 4.6 מתוך 5 לפי מאות ביקורות של גולשי גוגל שדירגו את המקום באתר.

היכל התרבות מעלה אדומים – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות מעלה אדומים היא בית שמש, דרך מדבר יהודה 8, מעלה אדומים ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 02-544-4100.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק