היכל התרבות חוף הכרמל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות חוף הכרמל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות חוף הכרמל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בהיכל התרבות חוף הכרמל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני  של היכל התרבות חוף הכרמל כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות חוף הכרמל לוח הופעות הצגות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני בהיכל התרבות חוף הכרמל בחודשים הקרובים:

היכל התרבות חוף הכרמל כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בהיכל התרבות חוף הכרמל באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות חוף הכרמל

היכל התרבות חוף הכרמל הוא אולם מופעים ומוסד תרבות המשרת נאמנה כבר שנים רבות את כל איזור חוף הכרמל ואיזור זכרון יעקב. זהו אולם מושקע וחדיש המכיל 520 מקומות ישיבה שעוצבו כולם בצורה מותאמת לצפייה אופטימלית בבמה ומערכת סאונד ותאורה מתקדמות ומהטובות ביותר.

ההיכל מציע לאורך כל השנה מופעי תרבות שונים מגוון סגנונות הבמה ומציג באופן קבוע מגוון של הצגות ילדים, מופעי בידור, הופעות סטנד-אפ, כנסים שונים, תערוכות, הרצאות ומגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה. האולם גם מציע השכרה לאירועים פרטיים ומציע גם מכירת מנויים לתושבי האיזור שמגיעים אליו באופן קבוע.

הצגות רבות מהמומלצות ביותר בישראל מציגות באולם של היכל התרבות חוף הכרמל לצד אמנים מובילים מהמוזיקה הישראלית שכבר הופיעו ויופיעו בו באופן קבוע.

היכל התרבות חוף הכרמל – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות חוף הכרמל היא מרכז מיר"ב, כרם מהר"ל, 3085000 ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-664-0600. שעות הפעילות הן בימים א' – ה' בין השעות 18:00 – 9:00.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק