היכל התיאטרון קריית מוצקין – לוח הופעות, הצגות מומלצות, כרטיסים ועוד

היכל התיאטרון קריית מוצקין - לוח הופעות, הצגות מומלצות, כרטיסים ועוד
היכל התיאטרון קריית מוצקין - לוח הופעות, הצגות מומלצות, כרטיסים ועוד

מחפשים לראות הופעה או הצגה בהיכל התיאטרון קריית מוצקין? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התיאטרון קריית מוצקין כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התיאטרון קריית מוצקין לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני בהיכל התיאטרון קריית מוצקין בחודשים הקרובים:

כרטיסים להופעות והצגות בהיכל התיאטרון קריית מוצקין

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בהיכל התיאטרון קריית מוצקין באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התיאטרון קריית מוצקין

היכל התיאטרון קריית מוצקין הוא מוסד תרבות חדש יחסית בקרית מוצקין המשרת נאמנה את תושבי העיר והאיזור מאז הוקם בשנת 2009. האולם צוייד בציוד חדשי ומתקדם הכולל מערכות הגברה ותאורה מושקעות ואקוסטיקה להנאה מירבית. המקום מכיל סה"כ 894 כסאות.

ההיכל מציע לאורך כל השנה מגוון מופעים, הצגות ואירועי בידור שונים כגון כנסים, תערוכות, ירידים ועוד. במקביל מציג המקום גם מופעים בינלאומיים של להקות מחול בינלאומיות, קונצרטים ידועים של תזמורות מובילות ועוד.

המקום מציע גם שני בתי קפה של רשת גרג בלובי ההיכל, מעלית עם גישה לבעלי מוגבלויות וגם כ-1000 מקומות חנייה לאורחים. מיטב האומנים המובילים ביראל כבר הופיעו בהיכל וכך גם מבחר של הצגות ידועות ופופולריות. מעל 2000 מגולשי גוגל כתבו ביקורות על ההיכל והציון הכללי עומד בממוצע על 4.4 מתוך 5.

שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

היכל התיאטרון קריית מוצקין ממוקם ממוקם ברחוב החשמונאים 77, קרית מוצקין. מספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-880-6000.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק