ההצגה גבירתי ראש הממשלה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022

ההצגה גבירתי ראש הממשלה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022
ההצגה גבירתי ראש הממשלה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022 צילום: יוסי צבקר

ההצגה החדשה "גבירתי ראש הממשלה" בכיכובם של גיל פרנק ופנינה ברט מביאה לבמה מחזה פוליטי סוער ומרתק. איפה תוכלו לקנות כרטיסים? וכמה זה יעלה? הנה כל הפרטים.

התיאטרון העברי מעלה את ההצגה החדשה גבירתי ראש הממשלה בכיכובם של פנינה ברט וגיל פרנק. ההצגה תעלה ברחבי הארץ ומכירת הכרטיסים כבר נפתחה. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה לרבות מחירי כרטיסים, לוח הצגות מעודכן, הנחות ועוד.

גבירתי ראש הממשלה כרטיסים ולוח הצגות 2022

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 125 ש"ח. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

אודות ההצגה גבירתי ראש הממשלה

ההצגה החדשה גבירתי ראש הממשלה היא מחזה של התיאטרון העברי שכתב גדי צדקה. ההצגה מביאה דרמה פוליטית סוערת שבמרכזה דמותה של פנינה זילברשטיין שהקימה מפלגה ושמה את את עצמה כמספר 2 לפני איש צבא כמועמד מספר 1. מידע רגיש וחושפני שהיא מקבלת מטלטלת את החלטותיה ויוצרת דילמות מצפוניות ומוסריות.

בהצגה משתתפים השחקנים והשחקניות פנינה ברט, גיל פרנק, יורם יוספסברג, נטע בר רפאל ורני אלון. את המחזה כתב וביים גדי צדקה המשמש גם כמנהלו ומייסדו של התיאטרון הישראלי העברי.

הנחות וכרטיסים מוזלים

בשלב זה, אלו הם מחירי הכרטיסים המוזלים ביותר שמצאנו. אנו ממליצים להתעדכן גם בעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בו אנו מעדכנים בזמן אמת כל מידע חדש על הנחות ומבצעים לכרטיסים לכל ההצגות בישראל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק