האבא שיכולתי להיות הבימה – כל מה שידוע על ההצגה החדשה!

האבא שיכולתי להיות הבימה - כל מה שידוע על ההצגה החדשה!
האבא שיכולתי להיות הבימה - כל מה שידוע על ההצגה החדשה!

כל מה שידוע בינתיים על ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה האבא שיכולתי להיות בכיכובם של אורלי זילברשץ ומיכאל אלוני. מתי תגיע ההצגה לבמות? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל הפרטים!

השחקנים מיכאל אלוני, אורלי זילברשץ ושחקנים נוספים ישתתפו בהצגה החדשה של תיאטרון הבימה האבא שיכולתי להיות שתגיע לבמות במהלך השנה הקרובה במסגרת העונה החדשה של הבימה ל-2024/2025.

על הבימוי וההפקה אחראים איתי סגל ומשה קפטן ששיתפו פעולה ביחד בעבר ובהצלחה רבה עם ההצגה את שאהבה נפשי ועכשיו חוזרים לעבוד יחד גם עם ההצגה האבא שיכולתי להיות.

מרכז עלילת ההצגה יסובב סביב סיפורם של זוג גברים, בתחילת שנות הארבעים שלהם, שהביאו לעולם בת בהליך פונדקאות, וניסיונה של הבת ליצור קשר ישיר עם האישה שתרמה להם את הביצית. את המחזה כתב כאמור המחזאי איתי סגל.

האבא שיכולתי להיות הבימה כרטיסים ולוח הצגות

בשלב זה, ההצגה עדיין בשלבי בנייה והיא צפויה לעלות רק לקראת סוף השנה. אנו נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן בכל מידע חדש הנוגע למכירת כרטיסים, הנחות וכרטיסים מוזלים ולוח הצגות עדכני להצגה האבא שיכולתי להיות. המשיכו לעקוב אחרינו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק