דודו פישר וירדנה ארזי הופעות – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

דודו פישר וירדנה ארזי הופעות - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
דודו פישר וירדנה ארזי הופעות - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים! צילום: עדי ברק

כל הפרטים על המופע של דודו פישר שחוגג יובל ויארח את ירדנה ארזי בסדרת הופעות חדשה שתרוץ ברחבי הארץ בחודשים הקרובים – איפה תוכלו לראות את המופע? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל התשובות.

הזמר דודו פישר חוגג 50 שנות קריירה ויוצא עם סיבוב הופעות חדש בו הוא יארח את הזמרת ירדנה ארזי ויחד יציגו השניים הופעות רבות בכל רחבי הארץ לאורך כל החודשים הקרובים. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות המעודכן של המופע החדש של דודו פישר וירדנה ארזי לצד פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

דודו פישר וירדנה ארזי לוח הופעות

המופע החדש של ירדנה ארזי ודודו פישר יגיע לערים רבות ברחבי הארץ כגון באר שבע, ראשון לציון, פתח תקווה, הרצליה ועוד ערים רבות. להלן לוח ההופעות העדכני לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
באר שבע משכן אמנויות הבמה באר שבע - אולם 1 121 כרטיסים
99 - 119
רכישת כרטיסים שעתיים

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע החדש של השניים נפתחה הבוקר ונמצאת בעיצומה באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 199 ש"ח לאדם. משך ההופעה הוא כשעתיים.

אודות המופע של דודו פישר וירדנה ארזי

עוד לפני הרבה מאוד זמרים וזמרות ישראלים צעירים שעושים חייל בחו"ל, דודו פישר היה אחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל ועשה קריירה מפוארת מאוד כולל בזירה הבינלאומית. בין היתר, הוא הספיק לככב במחזות זמר הגדולים ביותר בברוודי כמו "עלובי החיים", "כנר על הגג", "פאנטום", להשתתף בהפקות ענק ואף לשחק בסדרות טלוויזיה מצליחות כשהאחרונה שבהם, היא הסדרה "יהלומים" בנטפליקס.

עתה, חוגג פישר יובל ו-50 שנות קריירה מפוארת ומצליחה והוא עושה זאת באמצעות סדרת מופעים חדשה במסגרתה הוא יארח את הזמרת המצליחה והידועה ירדנה ארזי. במופע החדש יבצע פישר יחד עם ירדנה ארזי את מיטב להיטיו הגדולים מכל הזמנים בעיבודים חדשים ורעננים ובליווי 25 נגנים על הבמה. המופע יופק מוזיקלית ע"י דודי זבה ומשה דנינו.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק