בית נגלר חיפה – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

בית נגלר חיפה - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
בית נגלר חיפה - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בבית נגלר חיפה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ל-2024 של בית נגלר חיפה כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

בית נגלר חיפה לוח הופעות הצגות 2024 והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני ל-2024 בבית נגלר חיפה בחודשים הקרובים:

בית נגלר חיפה כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לבית נגלר חיפה באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות בית נגלר חיפה

בית נגלר הוא מוסד תרבותי פעיל המציג בדרך קבע הופעות, הצגות ואירועי תרבות רבים לרווחת תושבי חיפה, הקריות והצפון. המקום, אשר ממוקם בקריית חיים, מציג הופעות רבות במהלך כל השנה ובמגוון סגנונות וז'אנרים שונים. המקום הוקם במטרה להנגיש את התרבות לתושבי העיר ולחבר ולמזג בין התרבויות, העדות והמגזרים השונים החיים בישראל.

בית נגלר מציע אולם גדול ורחב עם אקוסטיקה מוקפדת ומערכת סאונד מתקדמת ומושקעת. תוכלו למצוא במקום מגוון רחב של מופעי בידור, תערוכות, כנסים, הצגות ילדים, קונצרטים שונים ועוד רפרטואר של אירועים שונים. המקום קיבל את הציון 4.1 בגוגל על סמך דירוגים של כ-1400 משתמשים שונים.

בית נגלר חיפה – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של בית נגלר חיפה היא המשכן לתרבות ולאמנויות – נגלר בן צבי 14 קרית חיים, חיפה, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-8724694.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק