בית אבא חושי חיפה – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

בית אבא חושי חיפה - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
בית אבא חושי חיפה - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בבית אבא חושי חיפה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ל-2024 של בית אבא חושי חיפה כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

בית אבא חושי חיפה לוח הופעות הצגות 2024 והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני ל-2024 בבית אבא חושי חיפה בחודשים הקרובים:

בית אבא חושי חיפה כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לבית אבא חושי חיפה באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות בית אבא חושי חיפה

בית אבא חושי חיפה הוא אחד ממוסדות התרבות הוותיקים והפעילים ביותר בעיר חיפה. המקום הוקם בשנת 1969 ונקרא על שמו של ראש העיר חיפה דאז אבא חושי. מאז הקמתו ועד היום, מקפדי המוסד להציג בדרך קבע מגוון גדול של אירועי תרבות שונים מכל הסוגים ומציג באופן קבוע תוכנייה של הצגות ילדים, הרצאות מעניינות, הופעות סטנדאפ ומופעי בידור, קונצרטים שונים ועוד מגוון רחב.

האולם הגדול בבית אבא חושי יכול להכיל כ-500 מקומות ישיבה לצד אולם קטן המיועד להרצאות שיכול להכיל עד כ-100 איש. המוסד, שממושם בשכונת יזרעאליה שבנווה שאנן זוכה לפופולריות גבוהה בקרב תושבי חיפה והאיזור וזוכה לקהל רב ויציב במשך כל השנה. גולשי גוגל דירגו את האתר בציון 4.1 מתוך 5.

בית אבא חושי חיפה – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של בית אבא חושי חיפה היא אבא הלל סילבר 71, חיפה, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-822-7850.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק