אמנים מעולם התרבות בצל המלחמה בדרום – מקבץ ידיעות

אמנים מעולם התרבות בצל המלחמה בדרום
אמנים מעולם התרבות בצל המלחמה בדרום

גם עולם התרבות, השחקנים והאמנים חווים את המלחמה הקשה בדרום. חלקם ספגו אבידות וחלקם לוקחים חלק פעיל במלחמה ובעזרה. אתר "קצת תרבות" אסף עבורכם מקבץ ידיעות מעולם התרבות בצל המלחמה בדרום.

  • השחקן ליאור רז מהסדרה "פאודה" לקח חלק בפינוי תושבים מיישובי עוטפי עזה. השחקן הידוע עזה זאת יחד עם שותפו לכתיבת הסדרה אבי יששרכרוף וחבר הכנסת לשעבר יוחנן פלסנר במסגרת מבצע של ארגון "אחים לנשק". רז היה חמוש אך לא נקלע לעימות וביחד הצליחו לעזור ולפנות תושבים בצל אזעקות וירי מטחים.
  • בנו של השחקן נירו לוי השתתף במסיבת הדמים ביישוב רעים בדרום ונפצע קשה. לאחר טיפול בבית החולים, מצבו השתפר והוא יצא מכלל סכנה. השחקן הודה לקצין לשעבר שעזר לפנות את בנו והציל למעשה את חייו.
  • המפיק הטכני אביב ברעם של הזמרים עברי לידר וחנן בן ארי נרצח בידי המחבלים לאחר שהוקפץ לכיתת כוננות ביישוב כפר עזה בו התגורר. הזמרים הספידו אותו בלב כואב בעמודי האינסטגרם שלהם.
  • מגישת הטלוויזיה מעיין אדם איבדה את אחותה הצעירה מפל אדם שנרצחה באכזריות במסיבה ברעים.
  • שחקן הבימה ידין גלמן שמשחק בהצגה של תיאטרון הבימה "את שאהבה נפשי" נפצע במהלך היתקלות עם מחבלים ביישוב בארי. גלמן הוא בוגר סיירת מטכ"ל ולוחם מובחר והוקפץ במסגרת המילואים כדי לשחרר את קיבוץ בארי. מצבו יציב והוא לא בסכנה. גלמן הוא בן זוגה של כתבת החדשות אדווה דדון.
  • תיאטרון הבימה יוצא ביוזמה חדשה בצל המלחמה ומציע סדרת שיחות בלייב באינסטגרם עם שחקנים מובילים מהתיאטרון כמו רוני דלומי, צביקה הדר, לי בירן ושחקנים נוספים.
  • השחקן צביקה הדר עזר הבוקר לחלק מזון ושתייה למשפחות האבלות ברחבי הארץ. להדר יש רישיון למשאית והוא נסע יחד עם חברו איש הפרסום דודו פיטוסי.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק