איתי לוי היכל מנורה 10/10/2023 – מחירי כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

איתי לוי היכל מנורה 10/10/2023 - מחירי כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
איתי לוי היכל מנורה 10/10/2023 - מחירי כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה הגדולה של איתי לוי בהיכל מנורה תל אביב ב-10/10/2023. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

הזמר איתי לוי חוגג את השקת אלבומו החדש, אלבום העשור "אחת לדקה" במופע חגיגי גדול שיתקיים בהיכל מנורה תל אביב ב-10 באוקטובר 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

איתי לוי היכל מנורה 2023 כרטיסים

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים ינועו בין 179 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר במיקום הרחוק ביותר ויגיעו עד ל-349 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות המופע

איתי לוי, שהחל את הקריירה שלו לפני כעשור ובמהרה הפך לאחד הזמרים המובילים והפופולריים בישראל, עתיד להופיע במופע ענק לציון 10 שנות יצירה מוזיקלית פורייה. המופע יתקיים כאמור ב-10 באוקטובר 2023 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, וצפוי למשוך קהל רב של מעריצים ומעריצות נלהבות.

במופע החגיגי יבצע איתי את מיטב להיטיו מכל השנים, כולל מתוך אלבומו החדש "אחת לדקה" שיצא לפני כחודשיים וזכה להצלחה רבה. האלבום החדש מציג שיתופי פעולה רבים עם אמנים ידועים כגון אבי אוחיון, יונתן קלימי, אושר כהן, רון ביטון, גיל ויי ועוד.

המופע יכלול תאורה ואפקטים מיוחדים ויציג שיתופי פעולה עם אומנים אורחים שעוד יפורסמו בהמשך. לוי צפוי לבצע במופע את השירים שכבשו את פסגות מצעדי הפזמונים בשנים האחרונות כמו "באצבעות",‏ "גלגל ענק", "לא מכיר אותך" ועוד רבים אחרים. ההופעה תסכם עשור לאיתי לוי, שהספיק בין היתר לככב במחזמר המצליח קזבלן של הבימה.

מבצעים והנחות

לא מצאנו בשלב זה מידע על מבצעים מיוחדים, הטבות או כרטיסים מוזלים. נמשיך לבדוק ולעדכן…

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק