אירועים במושב גינתון – כל אירועי הבידור והתרבות!

לוח הופעות במושב גינתון חוות גלעד
לוח הופעות במושב גינתון

מחפשים אירוע, פעילות הצגה או הופעה באיזור מושב גינתון? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מידע על כל מה שאפשר לעשות באיזור מושב גינתון עם המשפחה והילדים בחגי סוכות, שבועות או פסח ובמהלך כל השנה.

מושב גינתון הוא יישוב חקלאי במועצה אזורית חבל מודיעין בשפלת יהודה, כ-3 ק"מ צפונית-מזרחית ללוד. הוא נמצא בסמוך לכפר הנוער בן שמן ולמושב בן שמן, על הצומת של כביש 443 וכביש 40. המושב הוקם בשנת 1951 על ידי עולים מבולגריה, אליהם הצטרפו מאוחר יותר עולים מהונגריה, רומניה, מרוקו ופרס. הוא נבנה על חורבות הכפר הערבי הנטוש ג'ינדס. שמו, גינתון, לקוח מרשימת משפחות הכהנים בתנ"ך והוא סמלי למוצא הבולגרי של המייסדים.

פעילויות בפסח, סוכות, שבועות וחנוכה במושב גינתון

המושב נוהג לארח באטרקציות שלו מדי שנה פסטיבלים, ירידים והפעלות שונות בעיקר בחופשות החגים כמו פסח, סוכות, שבועות או חנוכה המיועדות בעיקר למשפחה וילדים. הפעילויות הן בדרך כלל קשורות בטבע ומציעות קטיף עצמי, טיולי ג'יפים, ביקורים בחוות אקולוגיות ועוד הפעלות רבות.

אטרקציות במושב גינתון וחבל מודיעין

ישנם הרבה מאוד אטרקציות ומקומות לטייל ולבקר בהם עם המשפחה והילדים באיזור מושב גינתון והסביבה כגון פארק נאות קדומים, פארק ענבה, חוות גלעד, יקב שריגים, משק רות, קטיף עצמי במושב גמזו, טיול ג'יפים טופ רייזר ועוד מגוון אטרקציות.

הופעות והצגות באיזור מושב גינתון

להלן לוח הופעות והצגות באיזור מושב גינתון:

אודות מושב גינתון

בתחילה עסקו תושבי גינתון בחקלאות והייתה להם תרבות משותפת. הם סייעו זה לזה וקיימו אורח חיים קהילתי. הילדים למדו בגן ילדים במושב ובבית הספר בכפר הנוער בן שמן הסמוך. עם השנים התפתחה החקלאות ונבנו מחלבה, מכון תערובת, רפתות ולולים. כיום רוב התושבים אינם עוסקים בחקלאות אלא במקצועות חופשיים מחוץ למושב. המושב מורכב משני חלקים: החלק הוותיק שהוקם ב-1951 הכולל בתים ושטחים חקלאיים, ו"שכונת הרחבה" שנבנתה ב-1996 וכוללת 72 יחידות דיור. ישנם גם כ-15 "משקי עזר" קטנים יותר.

במושב פועלים שני ועדים נבחרים: ועד האגודה החקלאית של בעלי המשקים הוותיקים, וועד מקומי לכלל התושבים. כמו כן ישנם מבני ציבור לרווחת התושבים כגון בית עם, גני ילדים, בית כנסת, מכולת, מרפאה ועוד.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק